خبرگزاری کار ایران

هیچ تیمی نمی‌خواهد بازنده شود؛

فکری: دربی همواره بازی من بود / مصلحت تیم را در نظر می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۱۱

دربی مانند همیشه حساسیت‌ویژه خود را دارد. در این بازی هیچ تیمی نمی‌خواهد بازنده شود. ما نیز در این بازی تلاش می‌کنیم بازنده نباشیم.

مربی استقلال می گوید تیمش در دربی برای پیروزی به میدان می‌رود هرچند شاگردان قلعه نویی مصلحت تیمی را هم در این میان در نظر می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، محمود فکری درباره وضعیت تیمش پیش از رویارویی با پرسپولیس گفت: با تدابیر کادر فنی بازیکنانی که در اختیار داریم را در شرایط مطلوبی حفظ کرده ایم و امیدواریم در روزهای آتی با اضافه شدن دیگر بازیکنان به تیم، آماده تر شده و بتوانیم تیم آماده ای را روانه میدان کنیم. ما شناخت کافی از پرسپولیس داریم و کاملا آنها را آنالیز کرده‌ایم و از نقاظ ضعف و قوتشان آگاه هستیم.

مربی استقلال درباره شرایط دربی امسال و تفاوت‌های این بازی افزود: دربی امسال با بازی‌های گذشته فرقی ندارد و مانند همیشه حساسیت‌ویژه خود را دارد. در این بازی هیچ تیمی نمی‌خواهد بازنده شود. ما نیز در این بازی تلاش می‌کنیم بازنده نباشیم.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا این تفکر باعثبه وجود آمدن نتیجه صفر بر صفر نمی شود، عنوان کرد: شاید عموم مردم این موضوع را بخواهند که این بازی حتما برنده یا بازنده داشته باشد و انتظار دارند ما با این تفکر وارد زمین شویم اما ما نمی توانیم با این فکر وارد زمین شویم و باید مصلحت کلی استقلال را مد نظر بگیریم. در نهایت این موضوع را نباید فراموش کنیم که ما می خواهیم در این بازی برنده باشیم و تیم را برای این موضوع آماده می کنیم.

کاپیتان سابق آبی پوشان در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی افت سطح فنی داربی‌ها در چیست، اظهار کرد: فوتبال ما به صورت کلی پسرفت داشته و این موضوع تنها مربوط به دربی نیست. سطح بازیکنان کنونی نسبت به یک دهه قبل افت داشته و مطمئنا بازی‌ها نیز کم هیجان‌تر می‌شوند. البته ترس از جریمه‌های سنگین نیز باعثمی‌شود تا در این بازی حساس بازیکنان مانند همیشه درگیرانه و جنگنده ظاهر نشوند و مطمئنا این موضوع تاثیر دارد.

فکری که ۲۰ بار حضور در داربی را تجربه کرده، می‌گوید: همواره دربی بازی من بوده است. چه گل زده باشم و چه نزده باشم و چه برنده یا بازنده بوده باشیم. من در دربی‌ها نمایش خوبی داشتم. دلیل اصلی این موضوع هم این است که خودم دربی را دوست داشتم و همواره در طول فصل لحظه‌شماری می‌کردم تا این بازی فرا برسد.

وی درباره شیرین‌ترین خاطره‌اش از دربی تصریح کرد: دربی برای من خاطرات زیادی دارد، اما چیزی که در ذهن من و هواداران همیشه به یاد مانده ضربه از راه دوری است که تبدیل به یکی از به یاد ماندنی‌های دربی شد.

فکری در پایان در پاسخ به این سوال که چه پیش بینی از نتیجه بازی دارد، گفت: من فقط امیدوارم ببریم و این بازی را کسی نمی‌تواند پیش بینی کند. بازی در زمین رقم می‌خورد و پیش بینی این بازی سنگین بسیار سخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز