خبرگزاری کار ایران

گل ایران پاک بود؛

کی‌روش: اشتلیکه نباید داور را مقصر بداند / فرصت رویارویی مجدد با کره را از دست نخواهم داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۳۷

نتیجه در این بازی اهمیتی نداشت، مهم این بود که ما بتوانیم تمریناتی را که کرده بودیج اجرا کنیم و جوانان را به میدان بفرستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد که گل ایران مقابل کره جنوبی پاک بود.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی تیمش مقابل کره‌جنوبی در کنفرانس مطبوعاتی با بیان این مطلب اظهار کرد: بازی امروز، خیلی خوب بود. نتیجه در این بازی اهمیتی نداشت، مهم این بود که ما بتوانیم تمریناتی را که کرده بودیج اجرا کنیم و جوانان را به میدان بفرستیم.

وی همچنین در واکنش نسبت به صحبت‌های سرمربی کره جنوبی افزود: از صحبت‌های اشتلیکه شگفت‌زد‌ه‌ام. گل امروز ما گل پاکی بود. باید داور برای ما پنالتی می‌‌گرفت. کسی که سرمربی کره است، نباید این حرف‌ها را بزند و تقصیر را به گردن داور بیاندازد. این مسایل به من ربط ندارد و نمی‌‌خواهم درباره وی حرف بدی بزنم.

کی‌روش در ادامه با بیان اینکه ایجاد فرصت در بازی، گل‌زدن یا از دست دادن موقعیت همه جزیی از بازی است، اضافه کرد: در طول بازی شاهد این بودیم که کره فرصت‌های خوبی را روی دروازه ما ایجاد کرد. آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند و می‌ توانستند برنده این دیدار شوند.

سرمربی تیم ملی کشورمان همچنین تاکید کرد: من به بازیکنان تیمم افتخار می‌‌کنم. کره‌جنوبی و ژاپن بهترین تیم‌های آسیا هستند. من از اشتلیکه تشکر می‌‌کنم که می‌‌خواهد در جام ملت‌ها مقابل ما قرار بگیرد، اما ما با بهترین تلاش خود کار خود را پیش خواهیم برد.

وی در پایان متذکر شد: شرایط کره‌ای‌ها با ایران تفاوت دارد. آنها تجربه برگزاری جام‌جهانی ۲۰۰۲، منابع‌مالی، زمین‌های تمرین خوب را دارند. آنها بازیکنانی را در اختیار دارند که در تیم‌های درجه یک اروپا بازی می‌‌کنند، اما من فرصت رویارویی با کره را از دست نخواهم داد و فرقی هم ندارد داور از کجا و چه کسی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز