خبرگزاری کار ایران

آتشی که موقتی فروکش کرد؛

خلاء های تیم کی‌روش و روزهای حساس فدراسیون‌فوتبال

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۹۳

به نظر می‌رسد این بار هیئت‌رئیسه با توپ پر در جلسه حاضر شوند و کفاشیان که با برد تیم ملی لبخندش دو چندان شده کمی در شوک فرو برود.

بالاخره تمام شد. هم کی‌روش نفس راحتی کشید و هم فدراسیون حاشیه‌امنی برای خودش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو رقیب دیرینه آسیا این بار در تهران رو در روی هم قرار گرفتند. تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون موفق شد این بازی به ظاهر دوستانه و تشریفاتی را به سود خود خاتمه دهد و به قول بعضی نشریات، کره‌جنوبی را سوبله کند، اما این پیروزی تبعات دیگری نیز داشت.

از یک طرف کی‌روش عیار واقعی تیمش را شناخت و فهمید لیگ‌برتر هیچ خروجی موفقی ندارد و اگر قرار باشد ناجی برای او و تیمش پیدا شود باید سراغ لژیونرها را بگیرد و از طرف دیگر خلاء یک بازیساز و جنتلمن در خط میانی را با تمام وجود حس کرد.

کی‌روش این روزها بیش از پیش به به یک مجتبی جباری و یا محرم نویدکیای آماده و قبراق نیاز دارد تا بتواند خط آتش تیم ملی را راه بیاندازد، اما اوضاع در فدراسیون‌فوتبال مانند جو روانی این بازی بسیار پر تنش است.

از یک سو هنوز آتش آن نامه که حذف نبی و آیت‌الهی را خواستار بود فروکش نکرده، جلسه روز دوشنبه هیات‌رئیسه درباره مسائل مالی فدراسیون هم بدون هیچ نتیجه خاصی پایان یافت و قرار شد روز چهارشنبه برای رسیدگی به مباحث‌ و ابهامات بوجود آمده، جلسه‌ای دوباره تشکیل شود، اما به نظر می‌رسد این بار هیئت‌رئیسه با توپ پر در جلسه حاضر شوند و کفاشیان که با برد تیم ملی لبخندش دو چندان شده کمی در شوک فرو برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز