خبرگزاری کار ایران

هر دو تیم دنبال خروج از بحران‌اند؛

طباطبایی: دربی ۷۹ می‌تواند برنده داشته باشد / تفکر قلعه‌نویی باعثافت کیفیت‌دربی می‌شود

کد خبر : ۲۲۵۳۵۰

ترس از نباختن در هر دو تیم هست و در سال‌های اخیر این مساله را دیده‌ایم که از ارنج و نوع رفتار بازیکنان نشان می‌دهد که هر دو تیم می‌خواهند حداقل مساوی را بگیرند

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است امسال برخلاف سال‌های قبل شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس نامساعد است و به همین دلیل ممکن است دربی پایتخت برنده داشته باشد، چون هر دو تیم نیاز به امتیاز دارند.

گفت‌وگوی هادی طباطبایی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* دربی ۷۹ را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
نزدیک دربی که می‌شویم، معمولا حرف‌های تکراری چه از طرف مردم و چه پیشکسوتان و عوامل تیم‌ها زیاد می‌شنویم اما متاسفانه داخل زمین اتفاقات دیگری می‌افتد. همه دوست داریم که اتفاقات زیبایی را در دربی شاهد باشیم اما اینگونه نمی شود در حال حاضر هر دو تیم شرایط نامساعدی دارند و معمولا در گذشته حداقل یک تیم شرایط خوبی داشت، اما امسال هر دو تیم وضعیت خوبی ندارند و این مساله کمک می‌کند تا شاید بازی خوبی ببینیم. استقلال به مراتب شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد اما نمی‌توانیم پرسپولیس را دست‌کم بگیریم. پرسپولیس همیشه نام بزرگی بوده و جلوی استقلال خوب بازی کرده است.

* اینکه می‌گویند قلعه‌نویی در دربی دنبال حفظ رکوردش و نباختن است را قبول دارید؟
ترس از نباختن در هر دو تیم هست و در سال‌های اخیر این مساله را دیده‌ایم که از ارنج و نوع رفتار بازیکنان نشان می‌دهد که هر دو تیم می‌خواهند حداقل مساوی را بگیرند. شاید هم یکی از عوامل کسل‌کننده شدن بازی قلعه‌نویی باشد که محتایط تر شده، اما نباختن برای هر دو تیم بهتر است تا بدون تبعات به بازی بعد برسند. این مساله یک اتفاق بد برای فوتبال ماست، چون مردم از راه دور می آیند و حتی شب جلوی استادیوم می‌خوابند تا بازی خوبی ببینند، اما فقط یک بازی‌سرد و کسل‌کننده می‌بینند و سرخورده برمی‌گردند و این مساله روی بقیه بازی‌ها هم تاثیر می‌گذارد و اثرات آن را در کل لیگ می‌بینیم که تماشاگران از بازی‌های دیگر هم استقبال نکنند.

* بازیکنان تاثیرگذار دو تیم چه کسانی هستند؟
استقلال بازیکنان تاثیرگذار زیادی مثل آرش برهانی، محمد قاضی و آندو را دارد و در پرسپولیس هم اگر از محمد نوری درست استفاده شود می‌تواند تاثیرگذار باشد. میثم حسینی هم که قبلا استقلال بوده در این بازی خیلی انگیزه دارد.

*این دربی برخلاف بازی‌های قبلی برنده خواهد داشت؟
می‌تواند برنده داشته باشد، چون دو تیم شرایط خوبی ندارند و دنبال خروج از بحران هستند و امیدوارم دروازه‌بان‌های دو تیم تعیین‌کننده باشند به عنوان یک استقلالی دوست دارم استقلال برنده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز