خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های استقلال زیاد شده؛

سامره: پرسپولیس تیم دوم من است / در دربی؛ نه دوندگی به کار می‌آید، نه تاکتیک و تجربه

کد خبر : ۲۲۵۳۹۴

پرسپولیس تیم دوم من است و وقتی که بازی می‌کردم، شاید در دربی دوست داشتیم ببریم، اما دوست داشتم پرسپولیس همه تیم‌ها را ببرد چون و قتی این دو تیم دراوج باشند تیم ملی قوی و قدرتمندی خواهیم داشت

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است در دربی‌تهران تاکتیک و دوندگی و سیستم تیم‌ها چندان اهمیت دارد، بلکه تمرکز و هوش بازیکنان است که می‌تواند نتیجه بازی را به نفع یک تیم رقم بزند و باعثموفقیت تیم‌ها شود.

گفت‌وگوی علی سامره با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در مورد دربی ۷۹ چه نظری دارید؟
به نظرم این بازی متفاوت‌تر می‌شود، چون مصاحبه بازیکنان و مدیران ۲ تیم را که در این چند روزه می‌دیدم، نیم نگاهی به برد دارند که یک نکته مثبت برای تیم‌ها است و احتمال برد در این بازی هست. مطمئنا بازی که برد داشته باشد، ‌ قشنگ می‌شود.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال در هفته‌های اخیر به خاطر اتفاقاتی که برای ملی‌پوشانش افتاد و نتایجی که گرفت، ‌حاشیه‌های زیادی داشت، اما این یک بازی متفاوت است و تمرکز خاصی می‌طلبد و برای برد به زمین می‌روند.

اوضاع پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
پرسپولیس شرایط نرمالی ندارد و تنش‌های خاص خودش را دارد و بعد از تغییر و تحولاتی که داشته، هنوز جا نیفتاده، اما چون دربی یک بازی متفاوت است، با تمرکز خاص وارد میدان خواهند شد.

اینکه می‌گویند قلعه‌نویی در دربی دنبال نباختن و حفظ رکوردش مقابل پرسپولیس است را قبول دارید؟
از کجا معلوم که پرسپولیس دنبال شکستن رکورد قلعه‌نویی باشد و برای برد به میدان برود. پرسپولیس تیم دوم من است و وقتی که بازی می‌کردم، شاید در دربی دوست داشتیم ببریم، اما دوست داشتم پرسپولیس همه تیم‌ها را ببرد، چون وقتی این دو تیم در اوج باشند تیم ملی قوی و قدرتمندی خواهیم داشت، اما بحثبرد و باخت که پیش می‌آید، ‌ یکسری حواشی پیش می‌آید. استقلال بازیکنان با تجربه‌تری دارد و قلعه‌نویی می‌آید که ببرد، اما قلعه‌نویی نسبت به بازیکنانی که در اختیار دارد، می‌طلبد که اینطوری باشد.

تجربه بیشتر قلعه‌نویی در دربی نسبت به درخشان می‌تواند به استقلال کمک کند؟
صد در صد کمک می‌کند. تجربه بازیکنان استقلال هم بیشتر است و به همین دلیل بار روانی روی پرسپولیس است تا استقلال و این قضیه به نفع استقلال است، اما در مجموع بازیکنانی که تمرکز بیشتری داشته باشند و با هوش‌تر عمل کنند، برنده می‌شوند. در دربی؛ نه دوندگی به کار می‌آید، نه تاکتیک و تجربه، فقط هوش و تمرکز حرف اول و آخر را می‌زند.

بازیکنان سرنوشت‌ساز ۲ تیم چه کسانی هستند؟
در استقلال آرش برهانی سرنوشت‌ساز است و مطمئنا گل هم می‌زند و در پرسپولیس هم پیام صادقیان تاثیر‌گذار بود که به دربی نمی‌رسد.

اگر این دربی برنده نداشته باشد چه باید کرد؟
اگر برنده نداشت پیشنهاد می‌دهم از بازی بعد دربی پیشکسوتان را برگزار کنند تا یکسری آموزش‌های لازم را بدهیم تا در دربی برنده شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز