خبرگزاری کار ایران

بازی های ساحلی آسیا - تایلند؛

تیم فوتبال ساحلی ایران با شکست امارات فینالیست شد / مصاف با ژاپن برای مدال طلا

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۹۳

مسابقه فینال فوتبال ساحلی بازی های آسیایی پوکت ۲۰۱۴ تایلند در استادیوم سافان هین سنتر اسپورت پوکت راس ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه به وقت محلی فردا بین دو تیم ایران و ژاپن برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان موفق شد طی یک دیدار حساس و نفس گیر بعد از تساوی در وقت قانونی در ضربات پنالتی از سد امارات بگذرد و به فینال چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا راه یابد.

به گزارش ایلنا، دیدار حساس پای فینال تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با شکست امارات رقم خورد تا نمایندگان کشورمان حریف ژاپن در دیدار نهایی شوند. این مسابقه در استادیوم سافان هین به داوری نمازوف از ازبکستان و وونگر سوان از تایلند انجام شد که تیم ایران در دو وقت اول و دوم نبض بازی را دردست داشت اما در ۱۲ دقیقه سوم در حالی که ۴ بر ۲ پیش افتاده بود دو گل دریافت کرد تا کار به وقت اضافه بکشد.

در وقت اضافه هم تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت و در ضربات سه گانه پنالتی نمایندگان کشورمان ۳-۱ ودر مجموع ۷-۵ برابر حریف خود به برتری رسیدند.

ضربات پنالتی ایران توسط علی نادری، محمد احمدزاده و فرید بلوک باشی به ثمر رسید.

مسابقه فینال فوتبال ساحلی بازی های آسیایی پوکت ۲۰۱۴ تایلند در استادیوم سافان هین سنتر اسپورت پوکت راس ساعت ۱۴و۴۵ دقیقه به وقت محلی فردا بین دو تیم ایران و ژاپن برگزار خواهد شد.

دو تیم ویتنام و امارات هم دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز