خبرگزاری کار ایران

امیدواریم شاهد قضاوت با صلابتی باشیم؛

عسگری: جهانبازی داور کم‌تجربه‌ای نیست / حاشیه‌های دربی مهم‌تر از قضاوت است

کد خبر : ۲۲۵۹۹۵

جهانبازی دارای تجارب بین‌المللی بوده و در جاهای مختلف قضاوت کرده و داور بی تجربه‌ای نیست، همچنین سال‌ها در لیگ‌برتر سوت زده و به نظرم می‌تواند از عهده قضاوت دربی به خوبی برآید.

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال معتقد است حاشیه‌ها نقش پررنگ تری در دربی‌ها دارند تا قضاوت داوران، ولی امیدوار است جهانبازی قاضی با صلابتی در دربی هفتاد و نهم باشد.

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص انتخاب یدالله جهانبازی به عنوان قاضی دربی هفتاد و نهم پایتخت گفت: با توجه به اینکه جهانبازی از استاندارهای لازم برای قضاوت در این بازی مهم برخوردار بود به عنوان قاضی دربی هفتاد و نهم انتخاب شد و امیدوارم در این بازی بزرگ شاهد قضاوت با صلابت این داور باشیم.

وی در ادامه به تجربه‌های بین المللی جهانبازی اشاره کرد و افزود: جهانبازی دارای تجارب بین‌المللی بوده و در جاهای مختلف قضاوت کرده و داور بی تجربه‌ای نیست، همچنین سال‌ها در لیگ‌برتر سوت زده و به نظرم می‌تواند از عهده قضاوت دربی به خوبی برآید.

رئیس دپارتمان داوری همچنین اضافه کرد: امیدوارم کارها در دربی خوب پیش برود و مشکلی نداشته باشیم، چراکه حاشیه‌ها در این بازی معمولا از قضاوت مهم‌تر بوده و حالا که مدت‌هاست داوری دربی را به داوران ایرانی سپرده‌ایم شاهد داوری‌های خوب و بی‌حاشیه‌ای باشیم.

عسگری در پایان تاکید کرد: با توجه به تجربه‌هایی که جهانبازی دارد، امیدوارم روز خوبی را در دربی هفتاد و نهم پشت سر بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز