خبرگزاری کار ایران

قهرمان ۲ بار می‌میرد؛

قلعه‌نویی: هیچ‌وقت استقلال را به خوبی امروز ندیده بودم / مظلومی، مظلومانه درگذشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۵۹

یکی از نقاط قوت پرسپولیس محمد نوری است که به تیم ملی هم دعوت شد. اگر ارتباط نوری با ۵۰ متر جلوی پرسپولیس را قطع کنیم به هدف‌مان می‌رسیم.

سرمربی استقلال می گوید بازیکنان تیمش بسیار خوب تمرین می کنند و مطمئن است که شاگردانش در بازی با پرسپولیس عملکردی درخشان خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست‌خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: پیش از هرچیزی در گذشت غلامحسین مظلومی پهلوان با اخلاق و اسطوره بی‌ادعای فوتبال ایران و استقلال را به همه دوستداران او تسلیت می‌گویم. وی مظلومانه فوت کرد و بسیار انسان شریفی بود، خدا روحش را شاد کند.

وی ادامه داد: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم باید از سردار احمدی‌مقدم تشکر کنم که نشان داد اخلاق پهلوانی هنوز زنده است. فرمانده محترم ناجا کاری کرد که خیلی‌ها انجام نداند. کار خوب را باید بگوییم تا مسئولان کشور فقط در ورزشگاه شیرودی به یاد ورزشکاران نیفتند. قهرمان ۲ بار می‌میرد یکبار بعد از اتمام ورزش و یک‌بار هم به مرگ طبیعی. شما ببینید برنامه ورزش و مردم که مجری آن موسپید هست بیشتر به متن می‌پردازد، نه حاشیه. باید بی‌اخلاقی‌ها را در فوتبال کمتر کنیم. یکی از برنامه‌ها که خودتان می‌دانید، در ایجاد این بی‌اخلاقی‌ها موثر است، متاسفانه جدیدا به عدد ۲ افزایش پیدا کرده، یعنی یک مجری بود که بی‌اخلاقی را در فوتبال پیش می‌برد که حالا این مسئله دو مجری شده است.

او اضافه کرد: امیدوارم سرافراز، رییس جدید صداوسیما سیاست‌غلط چند ساله اخیر را مدیریت کند. همین هفته گذشته بود که دیدیم که در آن برنامه‌معروف دو اسطوره بزرگ‌ایران را چطور رو در روی هم قرار دادند. این مسئله جز خدشه وارد کردن به اخلاق و کرامت‌فوتبال هیچ عایدی دیگری ندارد.

وی افزود: هر دو تیم از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران هستند و شاید فردا خیلی‌ها در دنیا این بازی را ببینند. همه ایرانی‌هایی که فوتبال‌دوست هستند طرفدار یکی از این دو تیم هستند. امیدوارم فردا شاهد یک بازی باکیفیت باشیم و یکی از تیم‌ها که استقلال است، برنده بازی باشد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما مثل بازی با تراکتورسازی می‌توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. در آن بازی هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در دقایق آخر بازی را مساوی کردیم. حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز میدان باشیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: این امید است که بازیکنان ملی ما به شرایط خوبی می‌رسند در بازی با کره جنوبی آندرانیک تیموریان شرایط خوبی داشت و وضعیت امید ابراهیمی و خسرو حیدری هم بهتر شده است. قبل از بازی هم از کی‌روش تشکر می‌کنم ۶ بازیکنی که به تیم بازگشتند شرایط خوبی دارند. پرسپولیس هم نقاط ضعفی دارد. ما فقط ۲ جلسه تمرین کردیم. ۶ بازیکن تیم ملی بودند مگویان و کرار هم خارج بودند. چند بازیکن هم مصدوم شدند. مهدی کریمیان هم که به بازی فردا نمی‌رسد تا فقط با ۶ بازیکن کار تاکتیکی کنیم. تعدادی از بازیکنان ما که بازی دوستانه شرکت داشتند جزو جوان ها بودند.

وی درباره نقاط قوت استقلال تصریح کرد: بحثنقاط نیست. بحثتیم بودن است. اگر تیم ما افکار تاکتیکی را پیاده کند می‌شود درباره نقاط قوت حرف زد. در بازی با تراکتورسازی روی اشتباه فردی گل خوردیم و اگر یک نفر خوب عمل نکند نتیجه زحمات‌مان را نمی بینیم. اگر تا به امروز خوب بودیم به خاطر انگیزه بالایی است که در این مدت دیدیم. امیدوارم استقلال گونه بازی کنیم. در فصل جدید هیچ وقت شرایط استقلال را به خوبی امروز ندیده بودم. همه آنهایی که هستند خوب و با انگیزه تمرین می کنند.

او درباره شناختش از پرسپولیس گفت: درباره حریف صحبت نمی‌کنم. فقط این را می‌گویم که یکی از نقاط قوت پرسپولیس محمد نوری است که به تیم ملی هم دعوت شد. اگر ارتباط نوری با ۵۰ متر جلوی پرسپولیس را قطع کنیم به هدف‌مان می‌رسیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره حضور هواداران در ورزشگاه، گفت: یکسری آقایان بودند که دوربین و قلم داشتند و هدف‌شان این بود که فوتبال را از خانواده‌ها بیرون بکشند و خیلی از بداخلاقی ها را که نبوده به فوتبال منتسب کنند. دو پیشکسوت را به جان هم انداختند. آنها حالا یک تیم هم شده‌اند. آقایان می‌گویند لیگ خوب نیست و چون دنباله‌روی مربیان چشم آبی هستند که این حرف را می‌زنند. در بازی ایران با کره چقدر تماشاگر درون ورزشگاه بودند. امیدوارم تماشاگران بیایند و از فوتبال لذت ببرند.

قلعه‌نویی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای می‌گویند او به دنبال حفظ رکوردش در دربی است، گفت: ما باید در هر بازی دو هدف داشته باشیم، اول گل نخوردن و بعد گل زدن. مورینیو چطور قهرمان شد؟ آیا به او هم می‌گویید اتوبوسی دفاع کرد؟ ‌ شما جدول لیگ را دیده‌اید؟ استقلال به لحاظ خط حمله چندم لیگ است؟ پس چرا چنین صحبتی را مطرح می‌کنید؟ سوال شما از نظر من مردود است. ما در این فصل هم زیاد گل زده‌ایم و هم زیاد گل خورده‌ایم. نمی‌دانم هدف شما از این سوال چه بود؟

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر بازیکنان باتجربه در دربی‌ها بر نتیجه بازی گفت: من به همه نظرات احترام می‌گذارم. راجع به تیمم هم صحبت کردم و البته قبول دارم بازی بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و بازیکنان باتجربه در این بازی‌ها خیلی موثرند.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به پرسشی درباره تعداد مصدومان تیمش در بازی فردا اظهار کرد: تا دل‌تان بخواهد مصدوم داریم. جاسم کرار که محروم است، کریمیان نمی‌تواند بازی کند و قاضی و رمضانی هم مصدوم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز