خبرگزاری کار ایران

حادثه فیروزکوه به خیر گذشت؛

نجف‌نژاد: امیدوارم کار به استیضاح وزیر ورزش نکشد / سئوال از وزیر هنوز منتفی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۴۷

نمایندگان‌ همچنان موضوع را پیگیری می‌کنند و قرار شد بعد از درمان جراحت‌هایی که در این حادثه به بنده وارد شد با وزیر نشستی را برگزار کنیم تا ان‌شاالله با صحبت‌هایی که انجام می دهیم موضوع استیضاح حل شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر ورزش هنوز منتفی نشده از نشست مشترک با وزیر در روزهای آتی خبر داد.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: نمایندگان‌مجلس همچنان پیگیر سئوال از وزیر ورزش هستند که حتی قرار بود دیروز جلسه‌ای به همراه اعضای فراکسیون ورزش با وی داشته باشیم که به دلیل سانحه‌ رانندگی که برای بنده پیش آمد این جلسه با نظر دوستان لغو شد.

وی ادامه داد: البته نمایندگان مجلس همچنان موضوع را پیگیری می‌کنند و قرار شد بعد از درمان و رفع جراحت‌هایی که در این حادثه به بنده وارد شد با وزیر نشستی را برگزار کنیم تا ان‌شاالله با صحبت‌هایی که با وزیر انجام می‌دهیم موضوع استیضاح حل شود.

نماینده مردم بابلسر در ادامه درخصوص حادثه‌رانندگی که در جاده فیروزکوه برایش اتفاق افتاد، گفت: در حال بازگشت به تهران و در جاده فیروزکوه به دلیل شن و ماسه‌ای که روی جاده ریخته بودند، کنترل خودرو از دستم خارج شد و پس از برخورد به کوه خودرو واژگون شد که در این حادثه از ناحیه کتف و دست دچار مصدومیت شدم و در بیمارستان امام‌خمینی این شهر مورد عمل جراحی قرار گرفتم.

وی گفت: خوشبختانه در این حادثه جراحت شدیدی برایم پیش نیامد، ولی پزشکان توصیه کردند چند روزی را به استراحت بپردازم و پس از آن کارهای روزانه‌ام را آغاز کنم.

نجف‌نژاد در پایان گفت: البته به دلیل مشغله‌ کاری که در مجلس دارم نمی‌توانم زیاد استراحت داشته باشم و باید به کارهای روزمره‌ام بپردازم و به همین خاطر امیدوارم تنها با چند روز استراحت بتوانم به شرایط عادی برگردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز