خبرگزاری کار ایران

دربی هفتاد و نهم(۱۴)؛

سیاسی: ۱۰ نفره بردن استقلال مزه دیگری داشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۱۲

۱۰ نفره بردن استقلال مزه دیگری داشت و مطمئنم هواداران راضی و خوشحال هستند. با این برد شرایط روحی تیم خیلی خوب شد و حالا در نیم فصل دوم با قدرت به سمت صدر جدول جلو می رویم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پیروزی در دربی را به هواداران تبریک می‌گویم و این برد ارزشمند را به تمام طرفداران خوب و خونگرم پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بچه‌های ما تلاش زیادی در دربی کردند و یک پیروزی با ارزش را مقابل حریف سنتی‌مان به دست آوردند. پیروزی در دربی را به هواداران تبریک می‌گویم و این برد ارزشمند را به تمام طرفداران خوب و خونگرم پرسپولیس تقدیم می کنم.

وی افزود: زحمت بازیکنان پرسپولیس را برای پیروزی در دربی بی‌پاسخ نمی‌گذارم و به زودی پاداش ویژه‌ای به کادر فنی و بازیکنان تیم خواهم داد. بازیکنان ما همت کردند و با تلاش بسیار خوبی که داشتند و استقلال را در این بازی‌بزرگ شکست دادند. استقلال هم تلاش خودش را کرد اما تیم ما با برنامه‌تر و قوی‌تر بود و ۳ امتیاز این بازی‌بزرگ و سرنوشت‌ساز را به دست آوردیم. جا دارد به حریف هم خسته نباشید بگویم.

سیاسی گفت: ۱۰ نفره بردن استقلال مزه دیگری داشت و مطمئنم هواداران راضی و خوشحال هستند. با این برد شرایط روحی تیم خیلی خوب شد و حالا در نیم فصل دوم با قدرت به سمت صدر جدول جلو می رویم.

وی در پایان به بازدید اخیر خود از قبور شهدای‌گمنام اشاره کرد و افزود: تمام ما مدیون خون‌شهدا و عزیزانی هستیم که برای سربلندی این مرز و بوم از جان خود گذشتند و با ایثارگری در دفاع از کیان و ناموس‌کشور قهرمانان‌واقعی این کشور شدند و تردید ندارم زیارت قبور این عزیزان و تاسی‌گرفتن از آنها در این پیروزی تاثیرگذار بود که جا دارد این برد را به روح پرفتوح تمامی شهدای‌گمنام تقدیم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز