خبرگزاری کار ایران

به امیر فشار آمده این حرف‌ها را زده؛

محرمی: اعتراض استقلالی‌ها ناله بعد از باخت است / قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۱۸

داوری مگر چه کار کرد؟ این مسائل به کمیته‌داوران برمی‌گردد اما داور چه اشتباهی کرد؟ بازیکن ما را اخراج کرد که درست بود، اما چرا به عمران‌زاده که ساک‌پزشک تیم را از زمین بیرون پرت کرد چیزی نگفت؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اعتراض استقلالی‌ها به داوری ناله بعد از باخت است و چون به قلعه‌نویی فشار آمده با مصاحبه‌هایش افکار عمومی را به سمت داوری می‌برد تا فشار را از روی خودش و تیمش بردارد.

گفت‌وگوی مجتبی محرمی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

* دربی ۷۹ چطور بود؟
بهتر از این نمی‌شد. همه بچه‌ها‌ زحمت کشیدند و قبل از بازی هم گفته بودم انگیزه و جوانی ما به استقلال می‌چربد. تعویض درخشان هم عالی بود و نتیجه گرفتیم. به نظر من همه چیز عالی بود.

* استقلال را در این بازی چطور دیدید؟
استقلال هم خوب کار کرد. استقلال همیشه استقلال است، اما بچه‌های ما آنقدر خوب بازی کردند که فرصتی برای حریف باقی نگذاشتند. در این بازی همه خوب بودند به خصوص اینکه با تعویض حمید خان استقلال ترسید و باخت.

* این برد برای پرسپولیس چقدر مهم بود؟
خیلی مهم بود، هم به لحاظ جدول و هم از نظر روحیه تیم اهمیت داشت. به نظرم این برد برای پرسپولیس ۱۰۰ امتیازی بود، چون بعد از این بازی جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داریم و این پیروزی لازمه کار پرسپولیس برای ادامه فصل بود.

* استقلالی‌ها نسبت به داوری‌دربی به شدت معترض هستند. در این رابطه چه نظری دارید؟
اینها ناله بعد از باخت است. داوری مگر چه کار کرد؟ این مسائل به کمیته‌داوران برمی‌گردد، اما داور چه اشتباهی کرد؟ بازیکن ما را اخراج کرد که درست بود اما چرا به حنیف عمران‌زاده که ساک پزشک تیم را از زمین بیرون پرت کرد چیزی نگفت؟ اگر همین کار حنیف را بازیکن ما انجام داده بود هزار تا داستان درست می‌کردند. به استقلالی‌ها فشار آمده و حالا این حرف‌‌ها را می‌زنند. همه می‌گویند سوت‌های داور درست بوده و نمی‌دانم استقلالی‌ها به چه چیزی معترض هستند.

* قلعه‌نویی هم رکورد نباختن مقابل‌پرسپولیس را از دست داده و به شدت نسبت به داوری انتقاد دارد…
به نظرم به امیر فشار آمده و همه مسائل را به سمت‌داوری می‌برد. بالاخره کارشناسان‌داوری هستند و در برنامه ۹۰ هم صحنه‌ها را نشان می‌دهند و کارشناسی می‌کنند. اگر قرار بود داور پنالتی بگیرد برای ما باید می‌گرفت که روی طارمی خطا کردند.

* ادامه کار پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
درخشان برای تقویت تیم نفراتی را مد نظر دارد و تیم خیلی بهتر خواهد شد. با این برد تیم روحیه گرفت و قهرمانی هم دور از دسترس نیست. پرسپولیس تازه روند مطلوب خودش را پیدا کرده تا در لیگ، جام حذفی و آسیا خوب کار کند.

* حرف خاصی اگر مانده بفرمایید…
هواداران در این بازی واقعا تیم را تشویق کردند و تشکر می‌کنم که صبر کردند و از پرسپولیس حمایت کردند و حتی وقتی عقب بودیم هم تیم را تشویق کردند و نتیجه‌اش را هم دیدند. اینکه عقب بیفتیم و شعار بدهند کاری درست نمی‌شود، اما با تشویق خود به بچه‌ها روحیه دادند. ان‌شاالله هواداران پرسپولیس همیشه شاد و خندان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز