خبرگزاری کار ایران

مستحق برد بودیم و بردیم؛

کفشگری: استقلالی‌ها دنبال توجیه باخت‌ هستند / دنبال تکرار خاطرات دربی ۷۴ بودیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۱۷

نمی‌دانم استقلالی‌ها روی کدام صحنه بازی اعتراض دارند. هیچ صحنه‌ای نبود که داوری روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد و دقیقه ۹۴ روی طارمی پنالتی شد که داور برای ما نگرفت

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است هر تیمی در بازی‌های بزرگ می‌بازد دنبال بهانه است تا شکست خودش را توجیه کند اما داوری دربی هیچ صحنه‌ای به ضرر استقلال نداشت که اینقدر اعتراض می‌کنند.

گفت‌وگوی مهرداد کفشگری با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

* دربی ۷۹ چطور بود؟
بازی خوبی بود و یکی از بهترین دربی‌های پایتخت بود. نترس‌بودن دو تیم باعثشد مردم یک بازی خیلی خوبی را ببینند و در روزی که خوب بودیم ۲ بر یک بردیم و دل هواداران شاد شد.

* استقلال در این بازی چطور کار کرد؟
آنها هم خوب کار کردند، اما تیم ما خیلی منطقی‌تر و هجومی‌تر کار کرد و توانستیم ۲ گل بزنیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما خدا را شکر که بردیم.

* وقتی از حریف عقب بودید فکر می‌کردید ببرید؟
همان نیمه‌اول هم که گل خوردیم خیلی‌خوب و هجومی بازی کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. ما می‌دانستیم استقلالی‌‌ها در نیمه‌دوم عقب می‌کشند و باید هجومی بازی کنیم. با بچه‌ها هم‌قسم شدیم ببریم. پرسپولیس چند سال قبل هم از استقلال عقب افتاد و برد و ما دنبال تکرار آن نتیجه بودیم که خدا را شکر بردیم.

* در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داوری چه صحبتی دارید؟
نمی‌دانم استقلالی‌ها روی کدام صحنه بازی اعتراض دارند. هیچ صحنه‌ای نبود که داوری روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد و دقیقه ۹۴ روی طارمی پنالتی شد که داور برای ما نگرفت، اما روی هم رفته برای استقلال صحنه‌ای نبود که داور نگرفته باشد. استقلالی‌ها می‌خواهند برد ما را کمرنگ کنند اما حق ما برد بود و به آن رسیدیم.

* رکورد قلعه‌نویی جلوی پرسپولیس شکسته شد و شاید به همین دلیل در مورد داوری صحبت می‌کند تا افکار عمومی را به سمت دیگری ببرد. در این مورد چه نظری دارید؟
من کاری به این مسائل ندارم، تیمی که می‌بازد دنبال بهانه است تا توجیه کند. من نمی‌گویم قلعه‌نویی دنبال بهانه است و شاید از دید او داوری بد بوده، اما مستحق برد بودیم و بردیم. استقلالی‌ها غیر از آن صحنه‌ای که در دقایق پایانی توپ را به تیر دروازه ما زدند فرصت دیگری نداشتند و بار فنی تیم ما بیشتر از استقلال بود و بردیم.

* این برد باعثغرور شما برای بازی‌های بعدی نمی‌شود؟
بازیکنان ما بزرگ و حرفه‌ای هستند و بعد از اینکه از استادیوم بیرون آمدیم آن برد را فراموش کردیم و خوشحالی آن برای هواداران ماند. ما هدف‌های بزرگی داریم و در لیگ، جام حذفی و آسیا باید نتایج خوبی بگیریم و الان به بازی‌های بعد فکر می‌کنیم.

* با این بازی و برد در دربی پرسپولیس نباید ملی‌پوشان بیشتری داشته باشد؟
صددرصد همینطور است پرسپولیس تیم بزرگی است و تیمی مثل پرسپولیس باید بازیکنان ملی پوش بیشتری داشته باشد. تیم ما در هفته های قبل خوب نتیجه نمی‌گرفت و قطعا کی‌روش بازیکنان ما را می‌بیند و در اردوهای بعدی بازیکنان بیشتری در تیم ملی خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز