خبرگزاری کار ایران

بازی تیم حیرت‌انگیز بود؛

سعید راد: آمار ۶ تا دارد بالا می‌رود / پرسپولیس مثل بارسلونا هجومی بازی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۲۹

این اپیدمی فوتبال ماست و هر وقت می‌بازیم اعتراض می‌کنیم. اگر پرسپولیس هم می‌باخت اعتراض می‌کرد. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و می‌داند که داور هم اشتباه می‌‌کند

پیشکسوت سینمای ایران معتقد است پرسپولیس همیشه باید تیم ۲۰ دقیقه آخر دربی باشد و هجومی بازی کند و حریف را حبس کند، چون هجومی بازی‌کردن پرسپولیس باعثایجاد نشاط در جامعه می‌شود.

گفت‌وگوی سعید راد با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* پرسپولیس دربی ۷۹ را برد. این بازی را چطور دیدید؟
پرسپولیس باید همان تیم ۲۰ دقیقه پایانی دربی باشد، چون از همان روزی که این تیم تاسیس شد همین بود. پرسپولیس اصولا هجومی بازی می‌کرده و در این ۳-۴ سال اخیر نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود که هجومی نبود.

* هیچ دلیلی برای این مساله پیدا نکردید؟
فکر می‌کنم این تاثیر کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی بوده که دفاعی بازی می‌کند و به تیم‌های باشگاهی ما سرایت کرده، در صورتی که این شیوه در دنیا منسوخ شده است. پرسپولیس ثابت کرد باید هجومی کار کند و گل بزند، چون تیم‌های هجومی در جامعه ما نشاط ایجاد می‌کنند. استقلالی‌ها هم از بازی پرسپولیس لذت بردند. پرسپولیس در ۲۰ دقیقه آخر حریف را در زمین خودش حبس کرد و حیرت‌انگیز کار کرد.

* ۱۰ نفره‌شدن پرسپولیس شما را نگران نکرد؟
یاد آن بازی ۱۰ نفره افتادم که استقلال را بردیم. گفته بودم پرسپولیس دفاعی را دوست ندارم و اگر قرار است دفاع کند پس چرا اسم این تیم پرسپولیس است؟ امروز صبح نشاط را در جامعه دیدم و امیدوارم تیم‌های دیگر لیگ هم از پرسپولیس الگو بگیرند و هجومی کار کنند.

* استقلال در دربی چطور بود؟
به هر حال استقلال تیم خوبی است و اگر خوب نباشد پرسپولیس خوب نخواهد بود و برعکس اگر پرسپولیس خوب نباشد استقلال نمی‌تواند خوب باشد. اینها دو تیم بزرگ پایتخت هستند و ۹۵ درصد مردم ما چشم‌شان به این دو تیم است و اگر خوب باشند بقیه تیم‌ها هم خوب خواهند شد و اگر استقلال و پرسپولیس خوب نباشند فوتبال ما افت می‌کند. بازی هجومی پرسپولیس به تیم‌های دیگر اجازه کار نمی‌دهد. وقتی ۲ گل زدیم استقلال هجومی کار کرد و ما عقب کشیدیم، اما نباید اینطوری باشد، باید هجومی کار کنیم. وقتی بازی خوب پرسپولیس را دیدم پشیمان شدم چرا به استادیوم نرفتم، چون پرسپولیس مثل بارسلونا هجومی کار کرد و عقب ننشست.

* در مورد اعتراض استقلالی‌‌ها به داوری چه صحبتی دارید؟
اصلا صحنه‌ای نبود که اعتراض کنند. این اپیدمی فوتبال ماست و هر وقت می‌بازیم اعتراض می‌کنیم. اگر پرسپولیس هم می‌باخت اعتراض می‌کرد. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و می‌داند داور هم اشتباه می‌‌کند و ممکن است برای هر تیمی این اتفاق بیفتد، اما هیچ صحنه‌ای از داوری به ضرر استقلال نبود. داور، داوری نبود که به ضرر کسی بگیرد، البته داور کارت کم داد و بازی متاسفانه به سمت خشونت رفت.

* حالا و بعد از برد برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانید؟
آمارهای ما دارد بالا می‌رود. ما دقیقه ۷۶ و ۸۶ گل زدیم و بازی هم ساعت ۶ بود و ۶ تایی‌ها هم که قبلا بود. همه اینها شادی است و باید یاد بگیریم فوتبال ما باید شادی بیاورد تا همیشه استادیوم‌ها پر شود. ما در این مملکت جوان زیاد داریم و استادیوم‌ها همیشه باید جای جوان‌ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز