خبرگزاری کار ایران

این تیم آبستن حوادثزیادی است؛

مشکلات و بی‌پولی دست از سر استقلال برنمی‌دارد / آندو مهم‌ترین چالش آبی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۵۰

تیموریان مدت‌هاست به مشکل خورده و کیفیت بازی‌های او در جمع آبی‌پوشان‌تهرانی بیانگر شکاف عمیق بین او و باشگاه و سرمربی تیم هست

شکست در دربی تهران تبعات‌زیادی برای باشگاه استقلال داشته و به نظر می‌رسد در اردوگاه آبی‌پوشان تهرانی همه چیز به هم ریخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال دربی‌تهران را به پرسپولیس باخت تا حواشی این باشگاه بیش از پیش عیان شود. مدتی بود که تیموریان با امیر قلعه‌نویی و باشگاه‌استقلال به مشکل خورده بود، اما این موضوع علنی نشد تا اینکه پس از شکست آبی‌پوشان در دربی تهران آندو رسما اعلام کرد اگر پولش را ندهند از استقلال جدا خواهد شد.

ادعای تیموریان هنوز در رسانه‌ها ثبت نشده بود که معینی عضو هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال در مصاحبه‌ای به شدت از هافبک ملی‌پوش تیمش انتقاد کرد و اعلام کرد نمی‌داند کی‌روش چطور بازیکنی با این کیفیت را به تیم ملی دعوت می‌کند.

خودزنی به سبک‌معینی پایان کار نبود، چراکه افشارزاده مدیرعامل باشگاه هم اعلام کرد آندو اگر دلش با استقلال نیست می‌تواند از این تیم برود. مصاحبه افشارزاده خودزنی مدیران باشگاه را تکمیل کرد تا آندو را برای جدایی مصمم‌تر از قبل کند.

تیموریان مدت‌هاست با استقلال و قلعه‌نویی به مشکل خورده و کیفیت بازی‌های او در جمع آبی‌پوشان بیانگر شکاف عمیق بین او و باشگاه و سرمربی تیم است، اما آنچه که مهم است اینکه استقلال حالا و بعد از باخت مقابل رقیب‌سنتی یبش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد که به نظر می‌رسد این آرامش با استقلال فاصله‌ای به اندازه کهکشان راه شیری دارد.

امروز استقلال آبستن حوادثزیادی است. قلعه‌نویی دربی را باخته و همه چیز را گردن بازیکنان و داور انداخته، باشگاه از بی‌پولی رنج می‌برد و عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل علیه بازیکن ملی‌پوش و تاثیرگذار تیم صحبت می‌کنند و موضع می‌گیرند و ملی‌پوش سرنوشت‌ساز استقلال هم ساز جدایی را کوک کرده و حتی شایعه حضورش در اردوگاه حریف هم به گوش می‌رسد اتفاقی که اگر عملی شود جنجالی‌ترین انتقال دو دهه اخیر فوتبال ایران خواهد شد و مشکلات استقلال را به حداکثر ممکن خواهد رساند.

استقلال اوضاع خوبی ندارد و پس از شکست در دربی به نظر می‌رسد همه چیز در این مجموعه به هم ریخته و هیچ چیز سر جای خودش نیست و به ادامه این روند باید منتظر روزهای تیره‌تری برای آبی‌پوشان پایتخت باشیم. روزهایی که می‌تواند به پایان دوران قلعه‌نویی در این مجوعه ختم شود مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز