خبرگزاری کار ایران

حرفه ای فکر می کنم و ناراحت نیستم؛

منتقمی: سیاسی مسئولیت خطیری را پذیرفت / برد دربی شیرین ترین خاطره دوره مسئولیتم بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۳۴

باشم یا نباشم، پرسپولیس همیشه در قلب من خواهد بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد. تجربه‌ها و اندوخته‌های من همواره در اختیار باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

بهروز منتقمی گفت: برای حرفه‌ای شدن فوتبال، باید حرفه‌ای رفتار کنیم. منافعی هم ندارم که بخواهم نسبت به تصمیمات جدید احساس بدی داشته باشم. از هیأت مدیره هم به دلیل همکاری صمیمانه و از آقای سیاسی هم به جهت حمایتی که در این مدت انجام دادند، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایلنا، بهروز منتقمی که انتظار می‌رقت مدیرعامل پرسپولیس شود پس از انتخاب حمیدرضا سیاسی در این پست اظهار داشت: در این مدت که در مجموعه پرسپولیس عهده‌دار مسئولیت‌های گوناگون بودم، خاطرات تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتیم اما در کل، آنچه در ذهن من باقی مانده است حلاوت خدمتگزاری به پرسپولیس بزرگ و هوادارانش بود و به این خدمت در محبوب‌ترین باشگاه آسیا افتخار می‌کنم. در این مدت سعی کردم به میزان و کیفیتی که در مقاطع مختلف از سوی مدیران عامل و هیأت مدیره مد نظر بود، نهایت تلاش خودم را برای بهبود شرایط باشگاه و تیم انجام بدهم.

وی با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته ادامه داد: ما باید با مسائل حرفه‌ای برخورد کنیم. حرفه‌ای شدن فوتبال از همین رفتارها شروع می‌شود. تصمیم هیأت مدیره برای من کاملا محترم است. من از هیأت مدیره به خاطر همکاری صمیمانه‌ای که داشته‌اند قدردانی می‌کنم و از آقای سیاسی هم به خاطر حمایت‌هایی که انجام دادند تا چرخش چرخ باشگاه به خوبی ادامه پیدا کند، تشکر می‌کنم.

منتقمی خاطرنشان کرد: همچنین باید از تلاش‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که تلاش خوبی داشتند تا هم در فصل گذشته بعد از وقفه‌ای چند ساله شاهد اوج‌گیری مجدد تیم باشیم و هم در این فصل با همین پیروزی اخیر دربی به انتظار چند ساله پایان دادند و به یاد خدا کار خود را با کسب جام به پایان خواهند رساند. در ادامه جا دارد از همکاری تیم‌های پایه باشگاه که با تعصب فعالیت کردند و همچنین فداکاری‌ها و دلسوزی‌های پرسنل باشگاه تشکر کنم.

وی افزود: در این مدت که در پرسپولیس مسئولیت داشتم، اتفاقات مختلفی روی داد. شاید یکی از شیرین‌ترین آنها، همین برد اخیر در بازی دربی بود. ارزش معنوی این بازی تازه وقتی در آن به پیروزی می‌رسید که با دیدن خوشحالی هواداران معلوم می‌شود. یکی از اهداف مهم در این مدت احیای تیم بود که سال قبل با کسب نایب قهرمانی لیگ و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا محقق شد. مراسم چهره‌های ماندگار را برگزار کردیم و جشن ۵۰ سالگی تاسیس باشگاه پرسپولیس هم برگزار شد.

سرپرست سابق پرسپولیس ادامه داد: همچنین بازی بزرگان تاریخ باشگاه پرسپولیس و میلان هم به خاطره‌ای ماندگار برای من و همه فوتبال ایران بدل شد. همه این اتفاقات محصول کاری جمعی بود که در پرسپولیس انجام شد و در این میان باید از دوستان خوبم در وزارت ورزش هم تشکر کنم که با ارتباط، مشاوره و حمایت‌های خود کمک زیادی کردند.

منتقمی در پایان به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: باشم یا نباشم، پرسپولیس همیشه در قلب من خواهد بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد. تجربه‌ها و اندوخته‌های من همواره در اختیار باشگاه پرسپولیس خواهد بود. به جناب آقای سیاسی هم که در این مدت تلاش زیادی برای باشگاه انجام داده‌اند نیز تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. ما هیچگاه دنبال منافع خودمان نیستیم، پس دلیلی برای ناراحتی و این قبیل صحبت‌ها نیست. آقای سیاسی هم مسئولیت خطیر و سختی را قبول کرده‌اند و همه آنهایی که دستی بر آتش پرسپولیس دارند باید ایشان و مجموعه را حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز