خبرگزاری کار ایران

هفته‌هفتم لیگ دسته‌اول‌فوتبال؛

استقلال‌اهواز در سد نیروی‌زمینی متوقف شد / ادامه صدرنشینی مس‌رفسنجان در گروه‌دوم

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۵۰

هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران با توقف خانگی استقلال‌اهواز مقابل نیروی‌زمینی و تداوم صدرنشینی مس‌رفسنجان همراه بود.

هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران با توقف خانگی استقلال‌اهواز مقابل نیروی‌زمینی و تداوم صدرنشینی مس رفسنجان همراه بود.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال عصر امروز(سه‌شنبه) با برگزاری یازده دیدار در دو گروه دنبال شد. در مهمترین دیدار این هفته تیم نیروی زمینی صدرنشین گروه یک در اهواز موفق شد یک امتیاز حساس را از استقلال این شهر بدست آورد تا با ۱۳ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.

فولاد اهواز رده دومی نیز مقابل میزبان خود ایران‌جوان بوشهر متحمل شکست یک بر صفر شد تا بهترین فرصت را برای رسیدن به صدر جدول از دست بدهد. همچنین از گروه‌دوم، مس رفسنجان در ادامه نتایج مناسب خود با یک گل پاس همدان را شکست داد تا با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه خود باشد و سیاه‌جامگان مشهد نیز در گرگان با یک گل از سد اتکاء گذشتند تا با ۱۶ امتیاز همچنان در رده دوم باقی بمانند.

نتایج کلی هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول به شرح زیر است:

گروه یک:
گیتی پسند اصفهان ۱ - تربیت نوین یزد یک
نساجی مازندران ۱ - مس کرمان صفر
فجرسپاسی شیراز ۱ - نفت و گازگچساران ۱
آلومینیوم هرمزگان ۵ - شهرداری اردبیل ۲
ایرانجوان بوشهر ۱ - فولاد اهواز صفر
استقلال اهواز صفر - نیروی زمینی صفر

در گروه اول نیروی‌زمینی با ۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های ایرانجوان بوشهر و فولاد اهواز به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ امتیاز در رده های دوم و سوم این گروه جای دارند.

گروه دو:

راهیان کرمانشاه صفر - شهرداری تبریز صفر
مس رفسنجان ۱ - پاس همدان صفر
فولاد یزد ۱ - داماش گیلان ۱
پارسه تهران صفر - شهرداری بندر عباس صفر
اتکا گرگان صفر - سیاه جامگان مشهد ۱

در گروه دوم تیم مس‌رفسنجان با ۱۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های سیاه‌جامگان‌مشهد و صنعت نفت آبادان به ترتیب با ۱۶ و ۱۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز