خبرگزاری کار ایران

استقلالی ها از دربی راضی بودند!

قربانی: اعتصاب نکردیم / رفتن قلعه‌نویی به من ارتباطی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۵۸

خدا را شکر دربی طوری تمام شد تا کسی نگوید برای احتیاط آمده بودند و به آنها خط داده‌اند که مساوی شود.

مدافع سابق استقلال و حال حاضر صبای‌قم اظهار داشت: شاید نتیجه دلخواه هوادران استقلال در دربی رقم نخورد اما عمده آنها از این بازی راضی بودند.

گفت‌وگوی پیروز قربانی با خبرنگار ایلنا را در ادامه بخوانید:

اینکه گفته شد شما و ۵ بازیکن دیگر در تمرین صبا اعتصاب کردید، درست است؟

اعتصابی نبود و بیشتر بحثریکاوری داشتیم، اما بازیکنان یکسری مشکلات داشتند که با مدیرعامل باشگاه در میان گذاشتند، ولی اینکه گفتند اعتصاب کردیم درست نیست. دروغ چرا، بچه‌ها مشکل داشتند و طبق صبحت‌هایی که شد ان‌شاالله مسائل حل می‌شود. عده‌ای دیگر از بازیکنان هم مصدوم بودند که حضور نداشتند. اینکه به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کردیم درست نیست. مشکل وجود دارد و نباید خود را گول بزنیم. طبق وعده‌هایی که داده‌اند به امید خدا قبل از بازی با ذوب‌آهن قراردادها پرداخت می‌شود.

بازی با فولاد چطور بود؟

فولاد تیم منسجم و قدرتمندی است و آنها قهرمان سال گذشته هستند که توانستیم در اهواز کار بزرگی کنیم و ۳ امتیاز از آن‌ها بگیریم. بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و جواب آن را گرفتند.

این هفته با ذوب‌آهن می‌توانید پیروزی دیدار رفت را تکرار کنید؟

هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما نیم‌فصل دوم را در اصفهان شروع می‌کنیم که باید دید کادر فنی چه برنامه‌ای برای آن مسابقه خواهد داشت. ما تلاشمان را خواهیم کرد تا نتیجه دیدار رفت را تکرار کنیم. صبا تیم باشخصیت و بزرگی شده که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

مشکلات مالی باعثجدایی بازیکنان صبا می‌شود؟

صد در صد این امکان وجود دارد، چون بچه‌ها باید اول به فکر خانواده خود باشند و شرایط آنها را در نظر بگیرند و بعد تصمیم‌گیری کنند. متاسفانه فکر می‌کنم جدایی عده‌ای اتفاق بیفتد که ان‌شاالله مسئولین سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند.

نظرتان درباره دربی هفتاد و نهم چیست؟

به غیر از نیمه اول، نیمه دوم هیجانی و جذابی را شاهد بودیم که مردم هم لذت بردند. خدا را شکر دربی طوری تمام شد تا کسی نگوید برای احتیاط آمده بودند و به آنها خط داده‌اند که مساوی شود. این مسابقه تمام شد و مردم هم راضی بودند. شاید هواداران استقلال ناراحت شدند، اما اینکه یک فوتبال خوب دیدند، راضی‌تر از مساوی شدن آن هستند.

علت باخت استقلال چه بود؟

ما به عنوان یک بیننده نگاه می‌کنیم و علت را باید کادر فنی تشخیص دهد و به من ربطی پیدا نمی‌کند. مهم این است که نیمه دوم بازی خوبی دیدیم. پرسپولیس تیم معمولی نبود که استقلال به آن باخت، چون علاوه بر تماشاگر، مربی و بازیکنان بزرگی دارند. بعضی مواقع شرایط طوری رقم می‌خورد که تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد و با این دلایل نمی‌توان بزرگی تیم را زیر سوال برد. بالاخره نتیجه دربی به این شکل شد، ولی امیدوارم هواداران استقلال تیم‌شان را حمایت کنند تا در ادامه راه نتایج را جبران کنند.

عده‌ای از هواداران استقلال معتقدند وقت رفتن قلعه‌نویی فرا رسیده…

رفتن امیر قلعه‌نویی به من ارتباطی ندارد و هر کس نظری دارد. مهم این است که استقلال تیم و بازیکنان بزرگی داشته و دارد. مهم‌ترین سهمیه هر تیم هواداران آن است و هر کس هدایت استقلال را بر عهده می‌گیرد موظف است انتظارات آنها را برآورده کند. امیر قلعه‌نویی چند سال برای این تیم قهرمانی آورد، ولی حالا شرایط به گونه‌ای بوده که نتایج مطابق میل هواداران نبوده است. این تیم هیئت مدیره و مدیرعامل دارد و تصمیمات‌شان به من مربوط نیست، ولی به عنوان بازیکن سابق و هوادار استقلال امیدوارم بازیکنان هرچه سریع‌تر باخت دربی را فراموش کنند و به فکر ادامه لیگ باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز