خبرگزاری کار ایران

داوری را به کمیته داوران واگذار کنیم؛

مهاجرانی: دربی جذاب بود و مردم به وجد آمدند / نمی‌دانم قلعه‌نویی از اعتراض‌ها چه نیتی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۷۴

دربی ۷۹ از بازی‌های قبل بهتر بود و حداقل هیجان بیشتری داشت و جذابیت آن برای مردم بیشتر بود چون توپ روی دروازه‌های دو تیم بود و مردم را به وجد آورد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که کیفیت دربی ۷۹ نسبت به بازی‌های گذشته دو تیم بهتر بوده و همین مساله باعثمی‌شود تا مردم با فوتبال آشتی کنند و دوباره شاهد حضور آنها در ورزشگاه‌ها باشیم.

گفت و گوی حشمت مهاجرانی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

دربی ۷۹ چطور بود؟
دربی ۷۹ از بازی‌های قبل بهتر بود و حداقل هیجان بیشتری داشت و جذابیت آن برای مردم بیشتر بود چون توپ روی دروازه‌های دو تیم بود و مردم را به وجد آورد. هر دو تیم سرعت عمل بالایی داشتند البته در ۲۰ دقیقه اول این سرعت بدون منطق بود اما بعد از آن سرخابی‌ها بهتر کار کردند و فوتبال خوبی را دیدیم. به هر حال این بازی از بازی‌های قبلی بهتر بود و هر دو تیم تلاش کردند تا به موفقیت برسند. در نیمه دوم استقلال بهتر بود اما پرسپولیس نتیجه گرفت.

استقلالی‌ها به داور دربی به شدت معترض هستند داور اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه بازی داشت؟
نه من صحنه‌ای ندیدم. داوری را به کمیته داوران واگذار کنیم. من نمی‌توانم در این رابطه قضاوت صحیح داشته باشم اما در مجموع داوری از نظر من خوب بود.

عده‌ای هم می‌گویند قلعه‌نویی با اعتراض به داوری می‌خواهد افکار عمومی را منحرف کند تا فشار از روی خودش کم شود. در این رابطه چه نظری دارید؟
نمی‌توانم در مورد نقطه نظرات مربی نظر بدهم. هر کسی نظر خودش را دارد و نمی‌دانم قلعه‌نویی از این کار چه نیتی دارد اما به عنوان مربی حق دارد اعتراض کند اما من به عنوان تماشاگر حق اعتراض ندارم چون مربی مسئول تیم است اما من تماشاگر هستم و ربطی به من ندارد که اعتراض کنم. هر مربی مسئول برد و باخت تیمش است و در هر زمینه‌ای می‌تواند نظراتش را بگوید.

با توجه به نمایش خوب تیم‌ها در دربی ۷۹ فکر می‌کنید مردم از بازی‌های بعد دو تیم و لیگ برتر استقبال بیشتری داشته باشند؟
می‌گفتند مردم از فوتبال قهر کرده اند و دلیل آن هم سطح خیلی پایین بازی ها بود اما این بازی بهتر از بازی‌های دیگر دو تیم بود هر چند که تماشاگر کمتری آمده بود. به هر حال بعد از چند بازی که صفر صفر شده بود بازی خوبی دیدیم و فکر می‌کنم از این به بعد مردم بیشتر بیایند چون دربی جذابیت بالایی داشت و مردم کم کم برمی‌گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز