خبرگزاری کار ایران

خساست‌ها تیم را به این روز انداخت؛

جهانی: ملوان سقوط کند، مقصران را نمی‌بخشم / فوتبال‌انزلی را سیاسی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۶۰

به عنوان یک بازیکن‌قدیمی ملوان هر کسی که به ملوان ضربه بزند را نمی‌توانم ببخشم، حالا چه مالک‌باشگاه باشد، چه هر کسی دیگری. وقتی پای ملوان وسط باشد با هیچ‌کسی رودربایستی ندارم.

پیشکسوت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی مدعی شد اگر ملوان به لیگ‌یک سقوط کند او هرگز کسی که به این باشگاه‌قدیمی ضربه زده را نمی‌بخشد.

گفت‌وگوی غفور جهانی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

عملکرد ملوان در نیم فصل اول را چطور ارزیابی می کنید؟
عملکرد ملوان در این فصل اصلا جالب نیست، چون از زمانی که می‌خواستند تیم را ببندند، ‌ به خاطر خساست در پرداخت بازیکنان خوب تیم را از دست دادند و بازیکنانی که گرفتند، در حد نام و اعتبار ملوان نیستند.

تغییرات در کادر فنی چقدر در عملکرد ملوان تاثیر داشته؟
الان معضل ما در انزلی این است که مربی خارجی آمده و می‌گوید تیم را من نبسته‌ام. مقصر اصلی شاید ایراندوست باشد، چون می‌خواست سرمربی‌ملوان شود و هر چه گفتند را قبول کرد. متاسفانه فوتبال‌انزلی را سیاسی کرده‌اند، در صورتی که قانون‌فوتبال با سیاست فرق دارد.

مقصران نتایج ضعیف ملوان چه کسانی هستند؟
به نظرم در کسب این نتایج ۵۰ درصد مالک باشگاه مقصر است و مقصران بعدی خسته‌وند و ایراندوست هستند. خساست را مالک‌باشگاه به خرج داد تا ملوان به این روز بیفتد و با این وضعی که پیش‌آمده و نیروی‌انتظامی اجازه نمی‌دهد بازیکنان مشکل‌دار بازی کنند، اگر بازیکنان جدید ملوان که سرباز هستند نتوانند برای این تیم بازی کنند، ‌ ملوان به قهقهرا می‌رود. تیمی که به لیگ‌یک برود، ‌ آمدنش به لیگ برتر خیلی مشکل است.

به نظر شما ملوان به لیگ‌یک سقوط می‌کند؟
امیدوارم که نکند، چون من یک ملوانی دو آتشه و قدیمی‌ام. امیدوارم مسئولین‌شهر که با تصمیمات خود این مشکلات را به وجود آوردند، حالا بیایند و تیم را نجات بدهند.

و اگر سقوط کرد…
به عنوان یک بازیکن‌قدیمی ملوان هر کسی که به ملوان ضربه بزند را نمی‌توانم ببخشم، حالا چه مالک‌باشگاه باشد، چه هر کسی دیگری. محجوب یکی از دوستان خیلی‌خوب من است، اما وقتی پای ملوان وسط باشد با هیچ‌کسی رودربایستی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز