خبرگزاری کار ایران

پس از دربی فشار زیادی تحمل کردیم؛

زرینچه: مشکل بدنی نداریم، بازیکنان بی انگیزه اند / می دانستیم درپنالتی ها به مشکل می خوریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۶۲

ذوب آهن اصفهان را دست کم نگرفتیم اما به دلیل بی انگیزه بودن بازیکنان، نتیجه این دیدار را از دست دادیم. پس از دربی، فشار زیادی به تیم ما تحمیل شد و تیم ما در شرایط ویژه ای قرار گرفت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی باشگاه های کشور گفت: مشکل استقلال، افت قدرت بدنی بازیکنان نیست بلکه بی انگیزگی آنهاست.

به گزارش ایلنا، جواد زرینچه ضمن بیان این مطلب افزود: برخی بازیکنان برای دعوت به تیم ملی در حاشیه امنیت قرار دارند و جایگاه آنها در تیم ملی محفوظ است لذا انگیزه ای برای تلاش بیشتر در تیم باشگاهی برای اثبات توانایی خود به کادر فنی ندارند.

وی تصریح کرد: تیم ما نیز اکنون دچار چنین مشکلی است و انگیزه لازم در بازیکنان وجود ندارد.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی نیز گفت: ذوب آهن اصفهان را دست کم نگرفتیم و از حساسیت این دیدار آگاهی کامل داشتیم اما به دلیل بی انگیزه بودن بازیکنان، نتیجه این دیدار را از دست دادیم.

وی افزود: پس از دربی، فشار زیادی به تیم ما تحمیل شد و تیم ما در شرایط ویژه ای قرار گرفت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه این تیم همانند دیدارهای گذشته درخط دفاعی مرتکب اشتباهات فردی شد، خاطرنشان کرد: اشتباهات فردی موجب شد تا نتوانیم برتری خود را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه استقلال تهران، پنالتی زن خوبی ندارد، اظهارکرد: می دانستیم چنانچه بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، دچار مشکل می شویم و این اتفاق برای ما افتاد و ذوب آهن در زدن ضربات پنالتی بهتر از ما عمل کرد.

زرینچه درباره احتیاط کادر فنی تیم استقلال در اتخاذ تدابیر هجومی که در دیدارهای اخیر مشاهده شد، گفت: شرایط سنی آدم ها موجب می شود تا احتیاط آنها کم و زیاد شود و ممکن است این شرایط در تفکرات کادر فنی استقلال تاثیر داشته است.

وی در مورد وضعیت تیموریان برای جدایی از استقلال که افشارزاده اعلام کرده بود نیز گفت: من از این موضوع آگاهی ندارم.

مربی تیم استقلال، دلیل غیبت امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در کنفرانس خبری را سرماخوردگی بیان کرد.

تیم استقلال تهران پنجشنبه شب در ضربات پنالتی مغلوب ذوب آهن اصفهان شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور بازماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز