خبرگزاری کار ایران

بازیکنانم کم‌کاری نمی‌کنند؛

قلعه‌نویی: هواداران استقلال پایان‌فصل شادمان می‌شوند / مسئولیت نتایج بر گردن من است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۸۳

تمامی کادر فنی ما کاپیتان‌های استقلال و تیم ملی بوده‌اند و در امور فنی نیز کارنامه مشخصی دارند. اگر می‌خواهید به کسی حمله کنید لطفا به من حمله کنید.

سرمربی استقلال می گوید بازیکنانش به هیچ وجه کم کاری نمی کنند و تنها در حد خودشان نیستند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت استقلال گفت: در ابتدا وظیفه خودم می‌دانم تا بابت این نتایج از همه هواداران معذرت خواهی کنم. من مقصر این نتایج هستم، اما این شکل حمله کردن به استقلال منطقی نیست. تیم‌های بزرگ دیگری بوده اند که در برابر تیم‌های لیگ یکی حذف شده‌اند، ولی کسی به آنها نگفت در بحران هستید. عده ای وضعیت بدنی تیم ما را زیر سوال می برند و می گویند ما مشکل بدنی داریم و سنتی هستیم. در بازی با فولاد نوین و ذوب آهن ۱۲۰ دقیقه دویدیم و باید بگویم وجدانا ما مشکل بدنی نداریم و فقط بعضی از بازیکنان در حد خودشان نیستند. گاهی لیوان می‌شکند و گاهی از قصد لیوان را از قصد می‌شکنند. تفاوت در نیت‌ها است و من می‌دانم نیت‌ها فرق می‌کند. بازیکنان ما کم کاری نمی‌کنند، اما متاسفانه در حد خودشان نیز نیستند. مطمئن باشید اگر بازیکنان من کم‌کاری می‌کردند من می‌فهمیدم و بر خورد می‌کردم.

سرمربی استقلال ادامه داد: متاسفانه در ۱۸ بازی گذشته ما ترکیب کامل خود را هیچ‌گاه در اختیار نداشتیم. من نمی‌خواهم ایراد را بر گردن کسی بیاندازم. همه مسئولیت این نتایج بر گردن من است و من باز هم از هواداران عذر خواهی می‌کنم اما شما شاهد بودید که تیم ملی برزیل در جام جهانی در نبود ۲ بازیکنش چه نتیجه‌ای برابر آلمان کسب کرد. ما در این بازی قاضی، شهباززاده و رمضانی را در اختیار نداشتیم و اگر اینها بودند می‌توانستیم نتیجه دیگری بگیریم.

قلعه نویی افزود: ما باید تیم را تقویت کنیم. من مطمئن هستم در ۴۵ امتیاز جبران ۴ امتیاز کار آسانی است. من زمانی که تیمم ۱۷ جدول بود گفتم قهرمان می‌شویم و شاهد بودید شدیم. در زمان حضورم در سپاهان نیز مشکلاتی داشتیم، اما باز هم توانستیم به قهرمانی برسیم. فوتبال با آدم حرف می‌زند. ما نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد و ان‌شاالله درست می‌شویم. در بازی با ذوب آهن و پرسپولیس نباید شکست می‌خوردیم. در برابر ذوب‌آهن بازی نباید به پنالتی می‌کشید اما ما گلی خوردیم که در مدارس فوتبال هم این گل‌ها نیست. هر چند بعضی از دوستان گفتند ما مشکل بدنی داشتیم، اما در بازی با ذوب‌آهن ما دقیقه ۷۵ بازی در زمانی که در حمله بودیم به آن شکل گل دوم را دریافت کردیم. این اشتباهات و بد شانسی‌ها همیشه گریبان استقلال را نخواهد گرفت.

سرمربی استقلال سپس درباره مشکلات داوری در فصل جاری اظهار کرد: از آقای عسگری به خاطر حمایت از داور و دادن نمره قبولی به او تشکر می‌کنم اما سوال من این است چگونه با داوری که طبق صحبت‌های کارشناسان یک یا دو پنالتی را تشخیص نداده، یک گل آفساید پرسپولیس را مردود اعلام نکرده و بازیکن آنها را اخراج نکرده نمره قبولی می‌دهید؟ ما مطمئن هستیم خطا بر روی بیگ‌زاده پنالتی بود و بازیکن پرسپولیس پا و توپ بازیکن ما را زد. این صحبت‌ها را برای خالی کردن شانه‌ام از مسئولیت نمی‌گویم. ما در بازی‌های دیگر که باختیم حرف از داوری نزدیم اما باید واقع‌گرا باشیم. وقتی اشتباه کردیم باید قبول کنیم. زمانی که کرنر آشکار در دقیقه ۲ نیمه اول اعلام نمی‌کند نشان می‌دهد تمرکز لازم را ندارد و همان کمک داور گل آفساید پرسپولیس را صحیح اعلام می‌کند.

قلعه نویی در رابطه با دریافت اولتیماتوم از سوی هیات مدیره تصریح کرد: اول لازم می دانم از تمامی دوستان تشکر کنم اما تا الان هیچ صحبتی با من نشده است. دوستانی که در مطبوعات صحبت کردند هم چیزی به من نگفتند، اما اگر هم گفته باشند حق طبیعی آنها هست. ما نزدیک به ۱۰ هفته بد نتیجه گرفتیم و حتی اگر ما را جریمه کنند یا اولتیماتوم بدهند حق آنها هست. به نظرم همانطور که ما را در مواقع پیروزی مستحق پاداش می‌دانند الان هم باید جریمه کنند. هواداران ما تمام دارایی خود را برای تماشا بازی استقلال می‌دهند و ما نیز باید این جریمه‌ها را پرداخت کنیم.

او درباره حضور استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل عنوان کرد: ما در نیم فصل حضور فعالی در نقل و انتقالات خواهیم داشت. به چند باشگاه نامه زدیم و چند باشگاه نیز به ما نامه زدند. سلیمان‌فلاح که بازیکن آزاد بود را جذب کرده‌ایم و از امروز در تمرینات استقلال حضور خواهد داشت. من به هواداران قول می‌دهم آخر فصل شادمان خواهند بود. من تجربه این کار را دارم و به آنها می‌گویم که بازیکنان استقلال کم کاری نیستند و این حرف‌ها اشتباه هست.

قلعه نویی در پایان با انتقاد کنندگان از کادر فنی استقلال گفت: همکاران من به هیچ عنوان افراد ضعیفی نستند. زمانی که بازیکن در وسط زمین اشتباه می‌کند به کادر فنی مربوط نمی‌شود. تمامی کادر فنی ما کاپیتان‌های استقلال و تیم ملی بوده‌اند و در امور فنی نیز کارنامه مشخصی دارند. اگر می‌خواهید به کسی حمله کنید لطفا به من حمله کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز