خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های کنفرانس‌خبری پرسپولیس؛

تاخیر جلسه مطبوعاتی سیاسی و ازدحام خبرنگاران / اعتراض کانون‌هواداران‌باشگاه به کمیته‌انضباطی

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۹۹

نشست خبری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حالی با تاخیر غیر موجه همراه شده که این نشست با استقبال کم نظیر خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی روبرو شده است.

نخستین نشست خبری مدیرعامل جدید باشگاه‌پرسپولیس قرار بود از ساعت ۱۶ در محل این باشگاه اغاز شود، ولی تا زمان ارسال این خبر هنوز این نشست آغاز نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حاشیه‌های خواندنی دیگری از نشست سیاسی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس را در زیر می‌خوانید:

*کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس که قرار بود ساعت۱۶ عصر امروز یکشنبه برگزار شود تا زمان ارسال این خبر برگزار نشده و این در حالی است که این نشست با استقبال خوبی از سوی نمایندگان رسانه‌های گروهی و خبرنگاران رو به رو شده است.

* روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از خبرنگاران حاضر در جلسه خواسته پیش از آغاز جلسه سوالات خود را به صورت مکتوب در اختیار روابط عمومی قرار دهند تا در زمان جلسه صرفه جویی شود و از مطرح شدن سوالات تکراری جلوگیری شود.

* کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در نظر دارد به دلیل محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران پرسپولیس به کمیته استیناف یا انضباطی شکایت کنند. کانون هواداران پرسپولیس معتقدند این تیم در نیم فصل اول همواره رعایت مسائل انضباطی را انجام داده و حتی در هفته هفتم از سوی سازمان لیگ مورد تقدیر قرار گرفته است. این در حالی است که در هفته سیزدهم ودر دیدار با پیکان با وجود حرکت تحریک‌آمیز مهدی رحمتی تماشاگران پرسپولیس هیچ‌گونه واکنشی به این موضوع نداشتند. کانون هواداران تاکید می‌کند در روز دربی ۷۹ تماشاگران پرسپولیس با مشارکت در عزاداری‌حسینی و سینه‌زنی در سوگ درگذشت غلامحسین مظلومی و مرتضی پاشایی عزاداری کردند و هیچ‌گونه رفتار ناشایستی که مستوجب محرومیت باشد از تماشاگران پرسپولیس سر نزده است.

* جسله امروز هیات مدیره باشگاه استقلال باعثسردرگمی خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی شد خبرنگاران که منتظر بودند که این نشست در محل باشگاه برگزار شود خبردار شدند که این جسله دردفتر یکی از پیشکسوتان استقلال برگزار شده که به نظر می رسد این نوع سردرگمی خبرنگاران برای باشگاهی به بزرگی استقلال چندان زیبنده و شایسته نیست.

* نشست عصر امروز باشگاه پرسپولیس با استقبال کم‌نظیر خبرنگاران رو به رو شده به طوری که محل کنفرانس از ازدحام قابل توجهی برخوردار است و اغلب رسانه‌های گروهی در این نشست حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز