خبرگزاری کار ایران

تماشاگران ما بی‌احترامی نکردند؛

خوردبین: برزیلی‌ها باید خود را نشان بدهند / تماشاگران تیم برنده دربی کاری به بقیه ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۴۷

یک واکنش که بارها و بارها در بازی‌های لیگ می‌بینیم. اتفاقا تنها کسی که پایش را نکوبید، عبدی بود و آن ماجرا هنوز ادامه پیدا کرده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این سوال برای ما وجود دارد، اگر تماشاگران ما مستحق محرومیت هستند، چند بازی لیگ را می‌توان با تماشاگر برگزار کرد؟

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین افزود: با نتایج اخیر، پرسپولیس از نظر روانی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است. البته فشردگی بازی‌ها، محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها تاثیر منفی خود را بر جای می‌گذارد. به نظرم بازی‌ها می‌توانست اینگونه فشرده نباشد. با توجه به اینکه برای فینال جام حذفی برنامه‌ریزی نشده است. می‌شد، مرحله نیمه نهایی را هم به بعد از تعطیلات موکول کرد. این برنامه طبعا کیفیت بازی‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد ولی ما ناچار از قبول این شرایط هستیم. البته انتظار داشتیم در جریان برنامه‌ریزی بازی‌ها، وضعیت پروازهای سیرجان لحاظ شود. درخواست تعویق بازی با نفت برای یک روز هم داشتیم که با مخالفت نفتی‌ها منتفی شد.

وی درباره احکام صادر شده از سوی کمیته انضباطی ادامه داد: به نظر من با پرسپولیس نامهربانی شد. در مورد حسین عبدی اصل ماجرا از آنجا شروع شد که گفتند او پای خود را به نشانه اعتراض به زمین کوبید. این در حالی بود که در آن صحنه، ما به دلیل استرس بازی و شرایطی که تیم خودمان داشت پای خودمان را کوبیدیم و ربطی به اعتراض و بحثداوری نداشت. یک واکنش که بارها و بارها در بازی‌های لیگ می‌بینیم. اتفاقا تنها کسی که پایش را نکوبید، عبدی بود و آن ماجرا هنوز ادامه پیدا کرده است.

خوردبین تصریح کرد: در مورد محرومیت هواداران هم برای ما سوالاتی وجود دارد. تماشاگران ما بی‌احترامی نکردند. در واقع اگر تماشاگران ما مستحق محرومیت باشند، نمی‌دانم چه تعداد از بازی‌های لیگ را باید بدون تماشاگر برگزار کرد. چون فکر می‌کنم با توجه به آنچه در اکثر بازی‌ها می‌گذرد، هواداران ما مشکلی ندارند. از سوی دیگر، تیمی که در دربی می‌برد تماشاگرانش کاری به بقیه ندارند، اما جالب است بارها در بازی‌های مختلف به تیم ما توهین شده ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است. از سوی دیگر حالا که شور و هیجانی بوجود آمده تا تماشاگران به ورزشگاه بیایند، حیف است که فوتبال را از این موهبت محروم کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور پرسپولیس در سیرجان تصریح کرد: حضور ما در سیرجان به یک خاطره خوب برای ما بدل شد. فکر می‌کنم برای آنها نیز اینگونه بود. گل‌گهر تیم شایسته‌ای نشان داد. در آنجا آنچه مربوط به مردم و افراد می‌شد خیلی‌خوب پیش رفت. گذشته از لحظاتی از بازی که از سوی بعضی تماشاگران نسبت به پرسپولیس و حمید درخشان توهین شد همه چیز خوب بود. مردم سیرجان با مهربانی و برخورد خیلی خوبی از تیم ما میزبانی کردند و برخلاف خیلی سفرها، توهین نشنیدیم و مزاحمت ندیدیم. مسوولان هم خیلی خوب عمل کرد. نیروی انتظامی که سنگ تمام گذاشت و چنین چیزی را در هیچ شهر دیگری ندیده بودیم. همه چیز در نهایت امنیت، احترام و نظم بود. فرماندهی نیروی انتظامی سیرجان در طول مدت حضور ما، تمام اقدامات لازم و حتی فراتر از آنرا انجام دادند. سرهنگ سلیمانی فرمانده یگان ویژه پاسداران استان کرمان هم شخصا به امور سرکشی می‎کردند. جا دارد از فرماندار و رئیس تربیت بدنی سیرجان کمال تشکر را داشته باشیم.

خوردبین در پایان درباره جذب بازیکنان جدید و بزریلی‌ها افزود: کارها برای اینکه رضا خالقی‌فر مجوز بازی خود را از همین بازی نفت دریافت کند، در حال انجام است. بازیکنان برزیلی هم اول باید در تمرین حاضر شوند و درخشان وضعیت آنها را بررسی کند و اگر تائید نهایی صورت گرفت، مراتب برای انعقاد قرارداد به باشگاه اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز