خبرگزاری کار ایران

انتظار نداشتم ببرند، اما بردند؛

ابراهیمی: نباید با ادبیات‌خود به پرسپولیس حاشیه‌ تزریق کنند / حتی عابدینی هم اینگونه حرف نمی‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۲۱

وقتی سیاسی اینگونه حرف می‌زند یعنی از فوتبال و پرسپولیس هیچ شناختی ندارد و اصلا نمی‌داند دربی یعنی چه؟ مدیر باشگاه باید مدیریت قوی داشته باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های سیاسی در مورد بازیکنان پرسپولیس اشتباه است.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ اظهار داشت: وقتی سیاسی اعلام می‌کند بازیکنان‌پرسپولیس در دربی وظیفه‌شان را انجام داده‌اند، این حرف مدیرعامل پرسپولیس اشتباه است و چون فوتبال را نمی‌شناسد، اینطوری حرف می‌زند. پرسپولیس تیم دوازدهم جدول بود و بچه‌ها زحمت کشیدند و کم‌کم امتیازات را جمع کردند تا شرایط بهتر شد.

وی افزود: عملکرد بچه‌های پرسپولیس در بازی‌های قبل از دربی خوب بود و جای تشویق داشت، اما وقتی به دربی می‌رسد و حساسیت زیاد می‌شود، بحثفرق می‌کند. کسی انتظار نداشت پرسپولیس دربی را ببرد، پس بچه‌های تیم و کادر فنی کار بسیار بزرگی انجام داده‌اند. خود من انتظار نداشتم ببرند، اما استقلال را بردند.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: وقتی سیاسی اینگونه حرف می‌زند یعنی از فوتبال و پرسپولیس هیچ شناختی ندارد و اصلا نمی‌داند دربی یعنی چه؟ مدیر باشگاه باید مدیریت قوی داشته باشد. بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و وظیفه دارد بازی کند، اما همانطور که وقتی می‌بازند، جریمه می‌شوند، کار بزرگی هم که انجام داده‌اند باید تشویق شوند.

وی افزود: عدم‌شناخت از فوتبال صددرصد برای پرسپولیس مشکل‌ساز خواهد شد و به نظرم وقتی یک‌ مدیر را می‌آورند، ‌ باید ورزشی باشد. من به رویانیان گفتم خودت را وارد خیلی از مسائل نکن و به سیاسی هم می‌گویم نباید بگوید بازیکنان وظیفه‌شان را انجام داده‌اند. بازیکن وقتی قرارداد می‌بندد، ‌ وظیفه دارد بازی کند، اما همانطور که وقتی می‌بازد، جریمه می‌شوند، وقتی هم که دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد می‌کند، باید تشویق شوند. همچنین گفتار سیاسی با رسانه‌ها هم باید درست باشد و در حرف‌زدن خیلی دقت کند تا به تیم ضربه نزند.

ابراهیمی در پایان گفت: سیاسی با این ادبیاتش حاشیه را به تیم پرسپولیس تزریق می‌کند. وقتی می‌بینم آدمی مثل سیاسی مدیر عامل پرسپولیس است، خیلی ناراحت می‌شوم چون هیچی از فوتبال نمی‌داند. عابدینی خیلی وارد بود و هیچ‌وقت نگفت بازیکن یا کادر فنی وظیفه دارد. سیاسی یا هر مدیری که به پرسپولیس می‌آید، باید از ورزش و فوتبال شناخت داشته باشد و این گفتار و رفتار سیاسی از نظر روحی به تیم پرسپولیس ضربه می‌زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز