خبرگزاری کار ایران

از تنها چیزی که نمی‌ترسم رقابت است؛

حاتمی: سعی می‌کنم سریع با تیم جدیدم هماهنگ شوم / می‌جنگم تا حقم را بگیرم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۶۹

پارسال و برای اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی پاسپورتم را گرفتند اما شرایط طوری بود که دعوت نشدم. امیدوارم در آینده به تیم ملی دعوت شوم

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: باشگاه سایپا باید به من اعلام کند که چه کار کنم.

بابک حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد انتقالم به پرسپولیس باشگاه سایپا با باشگاه پرسپولیس صحبت کرده‌اند. خوش‌نظر سرپرست تیم ما اعلام کرده من به پرسپولیس منتقل شده‌ام، اما خودم بی‌خبر هستم و باید به باشگاه سایپا بروم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است.

وی در مورد پیشنهادش از استقلال گفت: من از استقلال پیشنهاد داشتم و پیشنهادشان خیلی هم جدی بود اما الان پرسپولیسی‌ها دنبال کارم هستند و اگر به توافق نرسیدند یا در سایپا می‌مانم یا به تیم‌های دیگر می‌روم.

بازیکن سایپا در پاسخ به این سوال که خودت دلت کجاست گفت: بحثدل من نیست. فعلا نمی‌شود چیزی گفت و در روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد. برای من فرقی نمی‌کند کجا باشم و فقط دنبال پیشرفت هستم و در حال حاضر بازیکن سایپا هستم.

وی افزود: تیم‌های بزرگ شرایط خاص خود را دارند و باید خودت را با این شرایط وفق بدهی. ان‌شاالله خدا کمک می‌کند و خودم را با شرایط وفق دهم و با تیم هماهنگ شوم. از تنها چیزی که نمی‌ترسم رقابت است و هر کسی صادقانه و بدون شیشه‌خورده جلو بیاید با تمام وجود رقابت می‌کنم و می‌جنگم تا حقم را بگیرم.

حاتمی در پایان در مورد حضور در تیم ملی گفت: پارسال برای اردوی تیم‌ملی در آفریقای‌جنوبی پاسپورتم را گرفتند، اما شرایط طوری بود که دعوت نشدم. امیدوارم در آینده به تیم ملی دعوت شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز