خبرگزاری کار ایران

کمیته استیناف اعلام کرد؛

دیدار پرسپولیس و ذوب بدون‌تماشاگر / نیمه نهایی جام‌حذفی در سکوت!

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۴۹

با توجه به تکرار تخلف تماشاگران این باشگاه در هفته‌های اول، دوم، چهارم، هفتم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم رای صادره کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری اولین بازی خانگی بدون حضور تماشاگران تایید می‌شود.

کمیته استیناف رای خود را درباره درخواست تجدید نظرخواهی باشگاه پرسپولیس صادر کرد. طبق این رای بازی تیم‌های پرسپولیس - ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند با رای کمیته استیناف دیدار روز جمعه این تیم برابر ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با حضور هواداران برگزار شود، اما این کمیته عصر امروز چهارشنبه رای خود را صادر کرد و به درخواست سرخپوشان پاسخ رد داد.

متن رای صادره کمیته استیناف به شرح زیر است:

با توجه به درخواست تجدید نظرخواهی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شماره دادنامه ۴۷۳ مورخ ۸/۹ / ۹۳ مبنی بر ارتکاب تخلف تماشاگران باشگاه پرسپولیس و اقدام به اهانت به سرمربی تیم استقلال که به حکم برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگران با استناد به بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی منجر شده بود، پس از دقت در محتویات پرونده و بررسی گزارش نماینده رسمی سازمان لیگ و همچنین نماینده کمیته انضباطی، کمیته استیناف اعتراض باشگاه پرسپولیس راغیر موجه تشخیص داده است.

با توجه به تکرار تخلف تماشاگران این باشگاه در هفته های اول، دوم، چهارم، هفتم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم رای صادره کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری اولین بازی خانگی بدون حضور تماشاگران با توجه به بند ۲ ماده ۴۱ تایید می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز