خبرگزاری کار ایران

پس از جلسه با کی روش؛

کفاشیان: برنامه های اردوی آفریقا و سفر به استرالیا هماهنگ شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۱۸

هنوز دیدار دوستانه ای قطعی نشده، اما با توجه به تاکید سرمربی تیم ملی، در اردوی افریقای جنوبی و با توجه به شباهت آب و هوایی استرالیا، ما به دنبال هماهنگی برای انجام دیدار دوستانه در این اردو هستیم.

جلسه هماهنگی برنامه های تیم ملی با حضور با رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۵:۰۰ به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه جلسه علی کفاشیان و کارلوس کی روش به منظور بررسی برنامه های تیم ملی برگزار شد.

در این جلسه رئیس فدراسیون وسرمربی تیم ملی جزئیات برنامه های پیش روی تیم ملی را اعم از تهیه امکانات، هتل وهمچنین اعلام فهرست بازیکنان تیم ملی به منظور حضور در اردوی افریقای جنوبی بررسی شد.

کادر فنی نیز همچون گذشته تا پیش از اعلام فهرست بازیکنان باز یهای لیگ و جام حذفی را زیر نظر خواهند گرفت.

پس از پایان این جلسه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به سایت رسمی فدراسیون گفت: در این جلسه برنامه های اردوی آفریقای جنوبی و سفر به استرالیا را هماهنگ کردیم.

وی در پاسخ به این سوال آیا بازی دوستانه ای در اردوی افریقای جنوبی قطعی شده یا خیر؟ گفت: هنوز دیدار دوستانه ای در این اردو قطعی نشده، اما با توجه به تاکید سرمربی تیم ملی جهت انجام بازی دوستانه، در اردوی افریقای جنوبی و با توجه به شباهت آب و هوایی استرالیا، ما به دنبال هماهنگی برای انجام دیدار دوستانه در این اردو هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز