خبرگزاری کار ایران

روی چین تایپه شناخت داریم؛

شجاعی: بانوان با قرعه خوبی روبرو شدند / برای انتخاب سرمربی تیم ملی مشکل داریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۵۴

کی از مشکلات ما انتخاب سرمربی است و باید هر چه زودتر فرد زبده ای را برای مربیگری این رده سنی در نظر بگیریم تا در فرصت ۳ ماه باقیمانده اردوهای تیم ملی تشکیل شود

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره قرعه تیم فوتبال زنان ایران در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ریو گفت: در گروه خوبی قرار داریم اما چین تایپه تیم قوی است.

به گزارش ایلنا، فریده شجاعی گفت: مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی رقابت های المپیک ریو برگزار شده و ایران با تیم های لائوس و چین تایپه همگروه است. از تیم لائوس اصلا شناختی نداریم. اما تا حدودی از تیم چین تایپه شناخت داریم و تیم خوب و قوی است.

وی درباره تشکیل اردوی تیم ملی و انتخاب سرمربی برای رده سنی بزرگسالان برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت های المپیک ریو، افزود: نشستی را با رییس فدراسیون فوتبال برگزار خواهم کرد تا تصمیم نهایی برای حضور تیم ایران در این بازی ها گرفته شود.

وی گفت: یکی از مشکلات ما انتخاب سرمربی است و باید هر چه زودتر فرد زبده ای را برای مربیگری این رده سنی در نظر بگیریم تا در فرصت ۳ ماه باقیمانده اردوهای تیم ملی تشکیل شود و بازیکنان با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند.

رقابت های مرحله مقدماتی المپیک فوتبال بانوان ریو دوژانیرو اسفندماه جاری برگزار می شود و در گروه C تیم ایران با لائوس و چین تایپه همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز