خبرگزاری کار ایران

در واکنش به شکایت مربی پرتغالی؛

حسینی: فدراسیون‌فوتبال تعهدی به وینگادا ندارد / مطالبات متعلق به باشگاه‌هاست، نه فدراسیون!

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۹۹۹

وینگادا مدت کوتاهی در تیم امید فعالیت داشت و فدراسیون با او توافقی به تفاهم رسیدیم و تصور نمی‌کنم این مربی مطالبات مالی از فدراسیون فوتبال داشته باشد که بخواهد پرونده شکایتی را در فیفا تشکیل دهد.

مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این فدراسیون هیچ‌گونه قرارداد رسمی با وینگادا نداشت و تعهدی نسبت به این مربی پرتغالی ندارد، گفت: شکایت وینگادا موضوعیت ندارد و تصور نمی کنک ارتباطی به فدراسیون فوتبال پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی انتشار خبر شکایت نلو وینگادا از فدراسیون فوتبال به فیفا مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال هرگونه تعهدی از سوی این فدراسیون نسبت به این مربی پرتغالی را رد کرد.

امیرحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه فدراسیون فوتبال هیچگونه قرارداد رسمی با نلو وینگادا نداشته و به همین دلیل تعهدی برعهده فدراسیون نیست گفت: تصور نمی کنم شکایت وینگادا به فدراسیون فوتبال ارتباطی داشته باشد و احتمالا موضوع این شکایت مربوط به دوره ای است که وینگادا در باشگاه پرسپولیس فعالیت می کرد.

حسینی تصریح کرد: وینگادا مدت‌کوتاهی در تیم امید فعالیت داشت و فدراسیون با او توافقی به تفاهم رسیدیم و تصور نمی کنم این مربی مطالبات مالی از فدراسیون فوتبال داشته باشد که بخواهد پرونده شکایتی را در فیفا تشکیل دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید گفت: امروز جلسه کمیته فنی و توسعه برای انتخاب سرمربی تیم امید تشکیل شد و گزینه‌های مورد نظر مورد بحثو بررسی اعضا قرار گرفتند ولی از آنجا که گزینه‌های مد نظر فدراسیون از بین مربیان تیم‌های لیگ برتری است و اغلب آنها در لیگ شاغل هستند، نیاز است تا توافقاتی با مسئولان تیم‌های لیگ برتری در این زمینه انجام شود که این موضوع قدری کار انتخاب نهایی را با تاخیر همراه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز