خبرگزاری کار ایران

بدلیل ابهامات مالی سالهای ۹۰ تا ۹۲؛

واگذاری باشگاه پرسپولیس متوقف شد / دستور بررسی ابهامات مالی از سوی مقام قضایی

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۳۰

مقام قضایی بدلیل ابهامات مالی گسترده در سنوات ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۲ توسط مدیران وقت، طی دستوری بررسی دقیق و افشای درآمدها و عملکرد مدیران سال‌های موصوف را قبل از هرگونه واگذاری خواستار شد.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: دستور مرجع قضایی مبنی بر توقف واگذاری باشگاه پرسپولیس بدلیل ابهامات مالی گسترده در سال های ۹۰ الی ۹۲ توسط مدیران وقت صادر شد.

به گزارش ایلنا، علی جمشیدی در خصوص پرونده مطروحه در شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرد: اتهام تفهیمی به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از جانب یک شخص و صرفا یک اتهام بوده و مرتبط با قراردادهای سابق که ایشان هیچ نقشی در امضاء آن نداشته، بوده است که علیرغم توضیحات ارائه شده و دلالت مستندات به بازپرس محترم رسیدگی کننده، موجب اقناع ایشان نشد و شعبه موصوف قرار تامین کیفری از نوع بازداشت موقت برای آقای سیاسی صادر نمودند که با تقدیم لوایح و مستندات به قرار موصوف اعتراض شده است.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: اخیرا مقام محترم قضایی طی دستوری به وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی بدلیل عدم افشای درآمدها و دارایی‌ها و ابهامات مالی گسترده در سنوات ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۲ توسط مدیران وقت، بررسی دقیق و افشای درآمدها و عملکرد مدیران سال‌های موصوف را قبل از هرگونه واگذاری خواستار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز