خبرگزاری کار ایران

در آستانه برگزاری مجمع دی‌ماه؛

جلسه خصوصی روسای هیات‌ها با کفاشیان / ابهامات‌مالی‌ دردسرساز شده!

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۶۶

در حالیکه قرار است مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ۶ دی‌ماه برگزار شود، ولی جلسه خصوصی کفاشیان با روسای هیات‌های فوتبال کشور خبرساز شد.

در حالیکه قرار است مجمع عمومی فدراسیون‌فوتبال ۶ دی‌ماه برگزار شود، ولی جلسه خصوصی کفاشیان با روسای هیات‌های فوتبال کشور خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال قرار است ششم دی‌ماه سال‌جای برگزار شود، ولی صبح امروز حضور روسای هیات‌های فوتبال استان‌ها در ساختمان خیابان سئول حکایت از اتفاقی پیش‌بینی نشده می‌دهد که مسندنشینان فدراسیون را دور هم گرد آورده است.

البته چندی پیش تعدادی از اعضای مجمع درباره «اشکالات موجود در صورت‌های مالی ۹۲-۱۳۹۱ فدراسیون فوتبال» در نامه‌ای را خطاب به علی کفاشیان نوشتند و درباره ابهامات بوجود آمده تذکراتی را دادند که به احتمال زیاد جلسه خصوصی صبح امروز در ساختمان سئول بی ارتباط با این موضوع نباشد، چراکه این جلسه چنان مهم بوده که حتی رسانه‌ای نشده تا خبرنگاران از جزئیات جلسه خبردار شوند.

با این حال اکثر اعضای هیات‌های استان صبح‌امروز در مقر فدراسیون دور میز کفاشیان نشستند تا در آستانه برگزاری مجمع ابهامات موجود را برطرف کنند یا ممکن است اتفاقات دیگری در جریان است که فدراسیون‌نشین‌ها ترجیح دادند در سکوت کامل خبری این جلسه را برگزار کنند.

البته روابط عمومی فدراسیون برگزاری این جلسه را در راستای کلاس‌های مربیگری عنوان کرده ولی پرواضح است چنین موضوعی نمی‌تواند به یکباره روسای هیات‌ها را گرد هم جمع کند.

به هر حال اینکه جلسه رسانه‌‌ای نشده و حتی روسای‌هیات‌ها نیز رسانه‌های بومی خود را در جریان چنین جلسه‌ای قرار نداده‌اند یا اینکه چنین جلسه‌ای چرا در آستانه برگزاری مجمع تشکیل شده خود گواه مهم بودن این گردهمایی اهالی فدراسیون است.

البته تاکنون جزئیاتی از این جلسه بیرون نیامده ولی بزودی بعید نیست اتفاقات جلسه رسانه‌ای شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز