خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس با بازیکن‌معمولی به‌جایی نمی‌رسد؛

پروین: حتما بچه‌های بالا گفته‌اند علیه کی‌روش حرف بزنم / بازداشت سیاسی را به مدیران‌قبلی نچسبانید

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۴۵

من علیه کی‌روش صحبت نکردم، بلکه حقیقت را گفتم و حرفم این بود که کی‌روش نباید به فدراسیون برنامه بدهد و نباید ۵۰ روز لیگ را تعطیل کند. بالا کجاست که به من چنین حرفی بزند، حتما بچه‌های بالا را می‌گویند

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است حمیدرضا سیاسی اشتباه‌بزرگی را مرتکب‌شده و یک‌طرفه قرارداد اسپانسر باشگاه را فسخ کرده تا در چنین دردسر بزرگی بیفتد، اما می‌خواهد پا در میانی کند تا هر چه زودتر این مشکل حل شود و پرسپولیس به آرامش برسد.

گفت‌وگوی علی پروین با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* یکی از روزنامه‌ها تیتر زده از بالا به شما گفته‌اند علیه کی‌روش مصاحبه کنید. این خبر صحت دارد؟
این حرف‌ها را نزنید و این شایعات را درست نکنید. کی به من گفته علیه کی‌روش صحبت کنم؟ حتما بچه‌های بالا گفته‌اند! من علیه کی‌روش صحبت نکردم، بلکه حقیقت را گفتم و حرفم این بود که کی‌روش نباید به فدراسیون برنامه بدهد و نباید ۵۰ روز لیگ را تعطیل کند. بالا کجاست که به من چنین حرفی بزند، حتما بچه‌های بالا را می‌گویند.

* حالا کسی به شما در این رابطه توصیه‌ای هم نکرده؟
من به حرف هیچ‌کسی نیستم و حقیقت را می‌گویم. با این وضعیت فوتبال ما لطمه می‌خورد. کی‌روش باید زیر نظر فدراسیون فوتبال باشد و فدراسیون با او برنامه بدهد، نه اینکه وی برای فدراسیون برنامه بدهد. اگر قرار باشد کی‌روش برنامه بدهد و فدراسیون اجرا کند که نمی‌شود، البته کی‌روش می‌تواند برنامه اردوها و بازی‌های تدارکاتی‌ را بدهد، نه اینکه برای تمام فوتبال ما برنامه بدهد. چرا ۵۰ روز لیگ را تعطیل کرده؟ ما که حرف بدی نزدیم و گفتیم ان‌شالله در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد و دل مردم شاد شود.

* سیاسی ۲ روزه بازداشت است. در مورد مشکلی که برای مدیرعامل پرسپولیس پیش‌آمده چه حرفی دارید؟
خودم یکی از آنهایی هستم که دنبال کار سیاسی هستم تا آزاد شوم. اول از همه هم بگویم این مشکل از دوره مدیران قبلی نیست که همه می‌گویند به مدیران سابق باشگاه بر می‌گردد.

* مشکل سیاسی واقعا چیست که بازداشت شده؟
پرسپولیس با فردی به نام تقی گل‌رخسار قرارداد بسته و آنها اسپانسر باشگاه بوده‌اند و باشگاه قرارداد را یک‌طرفه فسخ کرده‌، قراردادی که ۳۰ میلیارد تومان بوده و اسپانسر تا الان ۱۰-۱۲ میلیارد داده و سیاسی قرارداد را یک‌طرفه فسخ کرده و آنها هم به جرم «خیانت در امانت» شکایت کرده‌اند. مبلغ قرارداد ۳۰ میلیارد تومان بوده و هر کسی هم که فسخ کند باید ۳۰ میلیارد تومان بدهد و این مشکلات به وجود آمده است. بازداشت سیاسی را به مدیران قبلی نچسبانید، چون روح آنها هم خبر ندارد. به نظر من سیاسی اشتباه بزرگی کرده، اما انشاالله مشکل او حل می‌شود و بیرون می‌آید.

* بازداشت سیاسی در فصل نقل و انتقالات اتفاق‌افتاده، این مساله به پرسپولیس ضربه نمی‌زند؟
قرار بود ۲-۳ بازیکن خارجی بگیرند و نمی‌دانم راست بود یا دروغ، اما اگر بازیکن خارجی می‌گیرند باید بازیکن خوب و گردن‌کلفت بیاورند و گرنه کاری درست نمی‌شود و با بازیکن معمولی پرسپولیس به جایی نمی‌رسد.

* شایعه شده سیاسی قبل از بازداشت با فرهاد کاظمی برای حضور در پرسپولیس مذاکره کرده، نظری دارید؟
مگر می‌شود چنین کاری را بکند؟

* چرا نمی‌شود؟
کاظمی مربی خیلی‌خوبی است و من هم به او علاقه‌دارم، اما امکان ندارد برای پرسپولیس از بیرون مربی بیاورند و از خود بچه‌های پرسپولیس نیآورند. کاظمی مربی خوبی است، اما حتما این را هم بچه‌های بالا گفته‌اند.

* عملکرد درخشان را در پرسپولیس چطور دیده‌اید؟
درخشان خیلی‌خوب است، اما دستش خالی است و با این همه بازیکن محروم و مصدوم چه کار کند؟ ممکن است این ۵۰ روز تعطیلی به نفع پرسپولیس باشد، اما یکسری تیم‌ها ضرر می‌کنند. درخشان دستش خالی است و در این ۵۰ روز باید جوری تمرین کنند که تیمش به جای ۹۰ دقیقه ۱۲۰ دقیقه بدود.

گفتگو: مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز