خبرگزاری کار ایران

اختلافی با نظری جویباری نداریم؛

افشارزاده: بازیکنان جدید با هماهنگی قلعه نویی جذب می شوند / باشگاه حسابرسی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۶۵

حساب های باشگاه باید شفاف شود و همه اعضا تمام تلاش خود را انجام داده اند و امروز(دوشنبه) قرار است یک حسابرس برای بررسی حساب ها بیاید که امیدوارم همه چیز سریع تر مشخص شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: بازیکنانی که باید جذب شوند مشخص شده و با هماهنگی امیر قلعه نویی کارها پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده ادامه داد: جلسه خوبی با اعضای هیات مدیره داشتیم و رضا صادق پور عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه گزارشی از وضعیت آندرانیک تیموریان ارایه کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر شایعاتی در خصوص اینکه نظری جویباری از سوی باشگاه استقلال مورد بی اعتنایی قرار گرفته و عملکردش در نقل و انتقالات نیم فصل مشکلاتی در پی داشته، گفت: به هیچ وجه چنین چیزی مطرح نیست و نظری جویباری همواره با باشگاه همکاری خوبی داشته و تمام تصمیمات وی در زمان نقل و انتقالات مورد حمایت من بوده است.

افشارزاده در مورد وضعیت خصوصی سازی باشگاه استقلال بیان کرد: به هرحال حساب های باشگاه باید شفاف شود و همه اعضا این باشگاه در این باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده اند و امروز(دوشنبه) قرار است یک حسابرس برای بررسی حساب ها بیاید که امیدوارم همه چیز سریع تر مشخص شود.

آبی پوشان در تعطیلات لیگ راهی ترکیه می شوند
تیم فوتبال استقلال تهران قرار است در صافه تعطیلات لیگ برتر به منظور ارتقا سطح امادگی برای ادامه رقابت های لیگ ۲۰ دی ماه تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهندکرد.

این تیم جهت حفظ آمادگی، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و سرمربی این تیم امیر قلعه نویی مدت ۱۰ روز در ترکیه ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز