خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس می‌تواند در آسیا موفق شود؛

غلامپور: همه تقصیرها را نباید گردن سوشا انداخت / با یک‌اشتباه خود را نابود نکند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۳۱

این اشتباهات برای هر گلری در دنیا پیش می‌آید. به نظر من سوشا از نظر روحی باید تقویت شود و به شرایط خوبی برسد. اگر بخواهند تقصیرات را گردن او بیندازند درست نیست

مربی سابق دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که نباید در این روزها که سوشا مکانی زیاد اشتباه می کند تمام تقصیرات را گردن او بیندازند بلکه باید از نظر رونحی روی اتو کار کنند و به این دروزاه‌بان کمک کنند تا به شرایط آرمانی برگردد.

گفت‌و‌گوی بهزاد غلامپور با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ما پرسپولیس را به عنوان نماینده ایران در آسیا نگاه می‌کنیم. پرسپولیس باید تقویت شود چون بازی‌های سختی در آسیا در پیش دارد. همه تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند حرفه‌ای هستند اما شرایط تیم های ایرانی هم می‌تواند بهتر شود. گروه پرسپولیس سخت است، اما می‌توان آسان شود به شرطی که خوب تدارک و تقویت شده و خوب حمایت شود.

* پرسپولیس می‌تواند از این گروه صعود کند؟
امکانش هست، اما باید تقویت شود و به خوبی حمایت شود. از بین بنیاد کار ازبکستان و الجزیره امارات هم یک تیم به این گروه اضافه می‌شود و فکر می‌کنم بنیادکار بالا بیاید بهتر است، چون می‌شود با این تیم‌ها فوتبال بازی کرد و برد، اما بازی با تیم‌های عربی سخت‌تر است.

* شما مدتی مربی سوشا مکانی بودید. به نظرت چرا سوشا این روزها این‌قدر اشتباه می‌کند؟
این اشتباهات برای هر گلری در دنیا پیش می‌آید. به نظر من سوشا از نظر روحی باید تقویت شود و به شرایط خوبی برسد. اگر بخواهند تقصیرات را گردن او بیندازند، درست نیست. گلر هم آدم است و اشتباه می‌کند. چطور وقتی سوشا پنالتی‌‌ها را می‌گرفت خوب بود و همه تعریف می‌کردند. الان هم باید اشتباهات او را بپذیرند و به یکدیگر کمک کنند تا تیم موفق شود. این اشتباهات برای هر گلری پیش می‌آید.

* حرف شما درست و هر گلری اشتباه می‌کند، اما چند اشتباه؟
باید بازیکن را مدیریت کنند و ببینند کجای کار ایراد دارد؟ با تمرین و کارهای روحی و روانی مشکلات حل می‌شود.

* کار به جایی رسیده که سوشا اعلام کرده می‌خواهد خودش را دار بزند…
آدم یک زمانی از کارهای‌خودش پشیمان و متعجب می‌شود و یک حرفی می‌زند. سوشا باید مبارزه کرده و تلاش کند برگردد. اینطوری نیست که آدم با یک‌اشتباه خودش را نابود کند. آدم باید قوی باشد. ممکن است سوشا باز هم از این اشتباهات بکند، اما باید قوی باشد تا به شرایط آرمانی برگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز