خبرگزاری کار ایران

عبداللهی به ایلنا خبر داد؛

استعفای دسته‌ جمعی اعضای کمیته‌ انضباطی / حسن‌زاده دیگر برنمی‌گردد / دست‌هایی در کار است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۵۷

حسن‌زاده از برخی رفتارهایی که اخیرا نسبت به اجرا نشدن آراء کمیته‌انضباطی صورت گرفت دلخور هستند و این رنجش خاطر باعثشد تا عملا از حضور در محل کارشان خودداری کنند.

رئیس و اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نامه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال کناره‌گیری خود را از این کمیته اعلام کردند.

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر افزود: تمامی ۵ عضو کمیته‌انضباطی با امضای نامه‌ای کناره‌گیری خود را از این کمیته اعلام کردند، ولی از آنجا که نمی‌خواستیم کارهای جاری کمیته روی زمین بماند در محل کار حاضر شدیم تا به پرونده‌هایی که از قبل برای آن زمان تعیین شده رسیدگی کنیم.

عبداللهی در مورد وضعیت اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: او هفته گذشته وسایل شخصی‌اش را جمع‌ کرد و گفت دیگر به کمیته انضباطی نمی‌آید. حسن‌زاده از برخی رفتارهایی که اخیرا نسبت به اجرا نشدن آراء کمیته انضباطی صورت گرفت دلخور هستند و این رنجش خاطر باعثشد تا عملا از حضور در محل کارشان خودداری کنند.

وی بخشیدن محرومیت تماشاگران پرسپولیس در دیدار برابر ذوب‌آهن و اجرا شدن این محرومیت در دیدار برابر فولاد و همچنین بخشودگی محرومیت تماشاگران تراکتورسازی شب قبل از دیدار با استقلال را از جمله دلایل از بین رفتن استقلال کمیته انضباطی و دلخوری رئیس و اعضای کمیته انصباطی فدراسیون و تصمیم به کناره گیری دسته جمعی اعضای این کمیته عنوان کرد.

عبداللهی در ادامه گفت: حدود ۱۵ سال است با روسای مختلف فدراسیون فوتبال همکاری داشتم و در تمام این مدت مبنای کار ما آئین نامه انضباطی بوده که در آن تصریح شده تکرار تخلف مستوجب تشدید محرومیت است و تیمی که ۵ بار تماشاگرانش مرتکب تخلف می‌شوند باید محرومیت شدیدتری نسبت به آنها اعمال می‌شد که کمیته انضباطی هم همین‌گونه اعمال قانون کرده، ولی نمی‌دانم چه دست‌هایی در کار بود که رای کمیته‌انضباطی شکسته شد و تحمل چنین وضعیتی دیگر به صلاح نبود.

عضو کمیته انضباطی در پایان گفت: چه در کمیته‌انضباطی باشیم یا نه، امیدواریم از این پس فدراسیون‌فوتبال حمایت قاطعی از رکن‌قضایی فدراسیون‌فوتبال داشته باشد چراکه بی‌قانونی باعثبی‌نظمی و آشفتگی در فضای فوتبال کشور خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز