خبرگزاری کار ایران

شرایط بدتر از این را هم در پرسپولیس دیده‌ام؛

عبدی: ۵ روز نبودم به اندازه ۵۰ سال اتفاق افتاد / سوشا باید جوابگوی اشتباهاتش باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۳۴

من شرایط بدتر را هم دیده‌ام اما از آن عبور کرده‌ایم چون مردم به پرسپولیس هویت می‌دهند. الان شرایط سخت هست اما به کمک مردم از آن عبور می‌‌کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که وزارت ورزش و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هر چه سریع‌تر باید مشکلات مدیریتی پرسپولیس را حل کند چرا که در آستانه لیگ قهرمانان آسیا با این شرایط پرسپولیس لطمات جبران ناپذیری خواهد خورد.

گفت وگوی حسین عبدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
وضعیت حال حاضر پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌‌کنید؟
شرایط پرسپولیس در حال حاضر شرایط متعارفی نیست، چون یک باشگاه وقتی باشگاه است که یک تیم خوب، ‌ مربی خوب و تماشاگر داشته باشد و مدیریت متمرکز باشد اما وقتی مدیریت نباشد فایده ای ندارد. با این همه هزینه ثبات در پرسپولیس ایجاد نشده و همه چیز به هم ریخته است.

در حال حاضر چه راهکاری برای خروج از بحران دارید؟
با این اوضاع واحوال باید معضلات مدیریتی رفع شود و برنامه‌ها جلو برود. ما الان احتیاج به جذب بازیکن داریم و هزینه‌های روزمره هم هست. ضمن اینکه باید اردوهای تدارکاتی هم برگزار شود تا برای آسیا آماده شویم. وقتی مدیریت نباشد عملا از حالت یک باشگاه خارج می‌شویم به همین دلیل باید سریعا مدیریت باشگاه مستقر شود و مشکلات باشگاه را حل کند.

باشگاه تا چه زمانی باید منتظر سیاسی بماند؟
من نمی‌دانم. من ایران نبودم و بعد از ۵ روز که آمدم به اندازه ۵۰ سال اتفاق افتاده بود و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و فقط وزارت ورزش به عنوان متولی و هیات مدیره باید تصمیم‌گیری کنند تا کارها سریع‌تر جلو برود.

در مورد اشتباهات وحشتناک سوشا مکانی چه صحبتی دارید؟
این سئوالی است که فقط خود سوشا باید جواب بدهد. سوشا در تمرینات واقعا عالی است. یعنی هر دو گلر ما کاملا آماده‌اند اما یک چیزهایی دست ما نیتست و اشتباهات وقتی تکرار می‌شود خود بازیکن باید جوابگو باشد اما در تمرینات هر دو گلر ما فوق‌العاده هستند هر چند در بازی گل‌هایی می‌خورند که از دست کسی کاری برنمی‌آید.

نیلسون امروز حرف از جدایی زده و درخواست رضایت نامه کرده است در این رابطه چه صحبتی دارید؟
این مسائل به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. هر کسی می‌تواند بماند یا برود و شرایط مساوی حاکم است و همه باید به هم احترام بگذارند. در این رابطه مدیریت باشگاه باید جوابگو باشد و من نمی‌توانم نظر بدهم.

اما شما عضو کادر فنی پرسپولیس هستید؟
هستم اما سرمربی نیستم و سرمربی باید نظر بدهد. ما فقط می‌توانیم بگوییم که مسائل به کدام قسمت باشگاه ربط دارد و این مساله مدیریتی است و مدیریت باشگاه باید تصمیم بگیرد.

برای آینده پرسپولیس با توجه به شرایط حاکم نگران نیستید؟
پرسپولیس و این قبیل تیم‌ها شرایط خوب و بد زیادی را در طول حیات خود تجربه کرده‌اند. من شرایط سخت‌تر از این را هم دیده ام. استقلال و پرسپولیس در حال عبور از برزخ هستند و از بخش دولتی به سمت خصوصی‌سازی می‌روند و باید از این مرحله عبور کنیم. من شرایط بدتر را هم دیده‌ام اما از آن عبور کرده‌ایم چون مردم به پرسپولیس هویت می‌دهند. الان شرایط سخت است اما به کمک مردم از آن عبور می‌‌کنیم. مشکلات و استرس هست اما باید دست به دست هم دهیم و بیشتر کار کنیم تا پرسپولیس را از این وضعیت خارج کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز