خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی خانه من است؛

شفق: برای بازگشت به تبریز شرط و شروط دارم / مردم باید من را بخواهند!

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۰۳

تماس یا صحبتی در این رابطه نبوده است. من هم شنیده‌ام گویا یک برنامه تلویزیونی در تبریز نظرسنجی گذاشته و بیشترین رأی را من آورده‌ام.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور‌سازی تبریز تمایل دارد به این باشگاه برگردد چراکه تراکتورسازی را خانه خودش می‌داند، اما هنوز برای بازگشت او به تراکتور سازی تماسی گرفته نشده تا تمایلش را برای بازگشت به خانه اش اعلام کند.

گفت‌وگوی ناصر شفق با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:
بحثبازگشت شما به تراکتورسازی مطرح شده، در این رابطه صحبت می‌کنید؟
هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و خودم هم این خبرها را شنیده‌ام، اما تماس یا صحبتی در این رابطه نبوده است. من هم شنیده‌ام گویا یک برنامه تلویزیونی در تبریز نظرسنجی گذاشته و بیشترین رأی را من آورده‌ام.

شما برای بازگشت به تراکتور سازی تمایل دارید؟
چون تماسی نداشته‌اند، نمی‌شود در این رابطه اظهارنظر کرد. اول باید تماس بگیرند و بعد صحبت کنیم، اما اگر پبشنهاد بدهند، حتما تمایل خودم را اعلام خواهم کرد. من دلم صددرصد آنجاست چون تراکتورسازی خانه ما است و آدم همیشه دوست دارد در خانه خودش باشد.

اگر پیشنهاد شود، شرط وشروطی برای بازگشت به تراکتورسازی تبریز دارید؟
شرط اول من این است که مردم من را بخواهند و شرط دوم اینکه مسئولان حمایت کنند. تیم‌هایی که در استان‌ها فعالیت می‌کنند همواره نیازمند حمایت مسئولان استانی هستند به خاطر اینکه زیر ساخت‌های فوتبال در اختیار دولت است و باید مسئولان استانی حمایت کنند.

فکر می‌کنید تراکتورسازی امسال در آسیا نتیجه می‌گیرد؟
پیش بینی نتیجه در فوتبال کار خیلی نرمالی نیست که بتوانیم بگوییم چه اتفاقی می‌افتد، اما تراکتورسازی شرایط بالندگی و اوج گرفتن را دارد، چون مربی جوان و جسوری دارد که می‌تواند نتایج غیر قابل پیش‌بینی بگیرد. تراکتورسازی بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد و البته بعضی از بازیکنان هم از زمان ما در تیم هستند و ترکیبی از جوان‌ها و با تجربه‌ها در تیم حضور دارند.

گروه تراکتور سازی را چطور می بینید؟
گروه تراکتور‌سازی گروه خوبی است و ۲ تیم در این گروه برای اولین بار است که در آسیا بازی می‌کنند و فکر می‌کنم تراکتورسازی این توان را دارد که از گروه خودش صعود کند و اگر بتواند در گروهش اول شد، در مرحله‌بعدی که حذفی است، میزبان خواهد بود و میزبانی کمک می‌کند تا به جمع ۸ تیم برتر آسیا برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز