خبرگزاری کار ایران

وانش مربی‌پرسپولیس به انتقادات؛

باقری: محمدی ۳۴ ساله را به تیم‌ملی فرستادم / سوشا و نیلسون را می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۶۹

اینکه بخواهیم از میان سوشا مکانی و نیلسون یک نفر را از دست بدهیم، اتفاق کوچکی نیست که به این راحتی درباره آن صحبت می‌کنند. یقینا تا این لحظه در پرسپولیس چنین تصمیمی نگرفته‌ایم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پرسپولیس هیچ تصمیمی برای جدایی سوشا مکانی یا نیلسون نگرفته‌ایم و آقای درخشان تا این لحظه بر سر نظر قبلی خود برای حفظ هر دو بازیکن هستند.

به گزارش ایلنا، نادر باقری افزود: در کادر فنی پرسپولیس هیچ تصمیمی برای جدایی سوشا مکانی یا نیلسون و جذب نفر جدید گرفته نشده است.

وی درباره شایعات روزهای اخیر مبنی بر جدایی یکی از ۲ دروازه‌بان فعلی تیم و مذاکرات برای حضور یک دروازه‌بان جدید، ادامه داد: ما در پرسپولیس هنوز در این ارتباط هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم. اینکه بخواهیم از میان سوشا مکانی و نیلسون یک نفر را از دست بدهیم، اتفاق کوچکی نیست که به این راحتی درباره آن صحبت می‌کنند. یقینا تا این لحظه در پرسپولیس چنین تصمیمی نگرفته‌ایم.

باقری در ادامه تصریح کرد: حمید درخشان که در مصاحبه‌هایش مرتب گفته، می‌خواهند دو دروازه‌بان را نگه دارند. حالا اگر قرار باشد تصمیم دیگری گرفته شود، باید نشست و بحثکرد. تصمیم آخر را درخشان می‌گیرد، ولی قطعا برای چنین تصمیمی جلسه‌ای گذاشته می‌شود که هنوز اتفاق نیفتاده است. اگر این جمع‌بندی حاصل شود که ما یکی از دو نفر را نگه داریم، تازه اینکه آن یک نفر کدام باشد، خود بحثمفصلی است و باز تاکید می‌کنم هیچ جمع بندی فنی برای جدایی یکی از دو نفر اتفاق نیفتاده است مگر اینکه در روزهای آینده بخواهد اتفاق جدیدی روی دهد.

باقری درباره پاره‌ای انتقادها نسبت به عملکردش و گل‌هایی که نیلسون و سوشا دریافت کرده‌اند خاطرنشان کرد: متاسفانه از این جهت بداقبالی گریبان پرسپولیس را گرفت و این شرایط قبل از حضور ما هم بود. انتقادها اگر فنی باشد و بتوان از آن راهکاری به دست آورد، روی چشم می‌گذاریم، اما بعضی مباحثواقعا غیر کارشناسی است. مثلا عنوان می‌شود با هفته‌ای دو، سه جلسه تمرین نمی‌شود دروازه‌بان را آماده کرد، من که برنامه‌ریز لیگ نیستم. وقتی ما هر سه، چهار روز یکبار بازی داریم فرصتی برای جلسه تمرینی بیشتر نیست. وقتی قرار است انتقاد کنید برای اینکه کارشناسی باشد باید تمام جوانب امر را سنجید، همینطور که نمی‌شود حرف زد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تصریح کرد: من که تازه امروز مربی دروازه‌بان‌ها نشدم. امروز من هستم، فردا دوست دیگری اینجا می‌آید. باید همانطور برخورد کنیم که دوست داریم با ما برخورد شود. عملکرد من در سال‌های قبل هم معلوم است. وقتی در تراکتورسازی بودم، عباس محمدی ۳۴ ساله به شکلی آماده شد که کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کرد. تراکتورسازی که در مکان‌پنجم جدول قرار گرفت، همراه با سپاهان کمترین گل خورده را داشت. آن روزها سپاهان، رحمتی، جلال حسینی، بنگر و خسرو حیدری را در اختیار داشت و تراکتورسازی با آن برابری کرد.

وی افزود: سوشا و نیلسون هم در حال حاضر مشکل بدنی ندارند. چه بسا که از آماده‌ترین نفرات تیم ما هستند. هر دو هم از تکنیک دروازه‌بانی شاخص بوده‌اند، اما با این نظر کارشناسی موافقم که مساله‌اصلی به مسائل روحی و روانی و تمرکزی آنها بر می‌گردد که همه‌اش با تمرین درست نمی‌شود و قطعا در روزهای آینده در جلسه کادرفنی روی این مساله در کنار مسائل دیگر فکر و صحبت خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز