خبرگزاری کار ایران

فولاد لطمه‌های زیادی خورد؛

ابن‌قاسم: مشکل بازیکنان سرباز فولاد هنوز پابرجاست / بختیار رحمانی همچنان بلاتکلیف!

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۲۳

تیم فولاد از ابتدای این فصل با مشکل کارت های پایان خدمت بازیکنان خود رو به رو بوده و از این ناحیه لطمات زیادی را متحمل شدیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه همچنان مشکل بازیکنان مشمول این تیم به قوت خود باقی است گفت: امیدوارم مسئولین تدبیری بیندیشند که تیم فولاد بیش از این بابت متضرر نشوند.

ابن‌قاسم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تیم فولاد از ابتدای این فصل با مشکل کارت های پایان خدمت بازیکنان خود رو به رو بوده و از این ناحیه لطمات زیادی را متحمل شدیم ولی امیدواریم یک بار برای همیشه به این موضوع رسیدگی شود و بتوانیم از بازیکنان جوان خود بدون هیچ گونه مشکل قانونی استفاده کنیم.

وی در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقال بازیکنان این تیم در نیم فصل گفت: تلاش کردیم تا ترکیب خودمان را برای دور برگشت مسابقات حفظ کنیم و تنها احمد آل نعمه را با قراردادی یک سال و نیمه به خدمت گرفتیم تا در خط دفاعی از استحکام بیشتری برخوردار شویم.

سرپرست فولاد در مورد اینکه آیا بازیکنان جدید دیگری جذب خواهید کرد یا خیر، گفت: در هر ۳ پست دفاع، هافبک و فوروارد نیاز به بازیکن داریم، ولی اینکه بتوانیم چه با زیکنانی را به خدمت بگیریم بستگی به مذاکرات‌مان با باشگاه‌های داخلی دارد.

وی در مورد وضعیت بختیار رحمانی گفت: همچنان وضعیت این بازیکن از نظر خدمتی بلاتکلیف است امیدواریم او که یکی از خوب‌های تیم فولاد و تیم ملی است هر چه سریع‌تر مشکلش حل شود و بتواند به تیم فولاد و فوتبال کشور کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز