خبرگزاری کار ایران

کار سیاسی در پرسپولیس تمام شد؛

منتقمی دوباره مدیریت باشگاه را در دست می‌گیرد / احتمال مدیرعاملی سرپرست سابق

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۴۶

پرسپولیس ظرف روزهای اخیر مشکلات زیادی داشته و حتی هیات مدیره هم نتوانسته اقدام خاصی انجام دهد اما با حضور سرپرست یا مدیرعامل جدید می توان امیدوار بود که همه چیز سر جای خودش برگردد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به بازداشت حمیدرضا سیاسی دچار مشکلات زیادی شد اما اگویا این مسائل به زودی حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عدم حضور مدیرعامل پرسپولیس باعثشده که در هفته های اخیر این باشگاه با مشکلات زیادی مواجه شود و حتی برای هزینه‌های روزمره هم دچار مشکل شوند اما مشکل اساسی امور اداری است که بدون حضور مدیرعامل کاری پیش نمی‌رود و در فصل نقل و انتقالات حمید درخشان نمی‌تواند بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

شنیده ها حاکی از آن است در روزهای آینده با انتخاب سرپرست یا مدیرعامل جدید مشکلات حل خواهد شد و همه چیز به روال عادی بازخواهد گشت. آنچه مسلم است اینکه کار سیاسی در باشگاه پرسپولیس تمام شده و هیات مدیره قصد دارد بهروز منتقمی را به عنوان مدیرعامل یا سرپرست جدید باشگاه معرفی کند تا مسائل اداری به روال عادی برگردد و باشگاه بتواند برای جذب بازیکنان جدید اقدام کند.

پرسپولیس ظرف روزهای اخیرمشکلات زیادی داشته وحتی هیات مدیره هم نتوانسته اقدام خاصی انجام دهد اما با حضور سرپرست یا مدیرعامل جدید می توان امیدوار بود که همه چیز سر جای خودش برگردد و امور باشگاه به شکل قانونی پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز