خبرگزاری کار ایران

تیم ملی بااین‌برنامه بجایی نمی رسد؛

نظری: شرایط حاکم بر مدیریت‌فوتسال ما جالب نیست / ستاره‌ها و زحمت‌کشان فوتسال را طرد کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۳۶

آقای افتخاری انسان بسیار خوبی است و بارها با هم صحبت کرده ایم و از قدیم او را می شناسم اما اطلاعاتش از فوتسال کم است و باید اطلاعاتش را بیشتر کند

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است شرایط حاکم بر مدیریت فوتسال ایران خوب نیست و با این برنامه‌ریزی اشتباهی که داریم، نمی‌توانیم در جام جهانی موفق شویم، چراکه با یک برنامه غلط نمی‌توان نتیجه خوبی گرفت.

گفت‌وگوی مصطفی نظری با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

باز هم به اردوی تیم ملی دعوت نشدی. در این رابطه چه صحبتی داری؟
نظر خاصی در مورد تیم ملی ندارم. من مدتی است در مورد تیم ملی صحبت نکرده‌ام و ان‌شاءالله موفق باشند. من اگر در تیم ملی باشم، مثل سرباز در خدمت تیم کشورم هستم و اگر نباشم برای موفقیت تیم مملکتم دعا می‌کنم و غیر از این کاری از دستم برنمی‌آید.

حقت بود به تیم ملی دعوت شوی؟
این را مربیان باید بگویند. کارنامه هر کسی نشان‌دهنده عملکرد او است و کارنامه من هم کاملا مشخص است. امسال در ۱۳ بازی بوده‌ام و ۱۴ گل خورده‌ام و در ۶ بازی گل نخوردم و فکر نمی‌کنم کارنامه بدی داشته باشم، اما باید ببینیم ملاک انتخاب مربیان تیم ملی چه چیزی بوده است. من در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم، اما شرایط حاکم بر مدیریت فوتسال ما جالب نیست.

در این رابطه بیشتر توضیح می‌دهی؟
با توجه به ۱۲ سالی که عضو تیم ملی بودم و ۱۵ سالی که فوتسال بازی می‌کنم، احساسم این است که تیم ملی راه به جایی نمی‌برد، چون برنامه‌ریزی بلندمدتی که کرده‌اند، برنامه درستی نبوده و نمی‌توانیم در جام‌جهانی موفق باشیم.

ایراد اصلی کجاست؟
نمی‌دانم، در مورد تیم ملی نمی‌توانم صحبت کنم، اما در فوتسال ما اختلافات خیلی بالاست و کسانی که ستاره‌اند یا سال‌ها برای این رشته زحمت کشیده‌اند، طرد شده‌اند و از آنها مشورت گرفته نمی‌شود و انتقادات‌سازنده را قبول نمی‌کنند، اما ان‌شاءالله موفق باشند.

عملکرد افتخاری را در کمیته فوتسال چطور ارزیابی می کنی؟
افتخاری انسان بسیار خوبی است و بارها با هم صحبت کرده‌ایم و از قدیم او را می شناسم، اما اطلاعاتش از فوتسال کم است و باید اطلاعاتش را بیشتر کند. به هر حال افتخاری دارد زحمت می‌کشد، اما چه بهتر که این زحمت همراه باشد با اینکه اطلاعاتش را از فوتسال را بیشتر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز