خبرگزاری کار ایران

استارت سرخپوشان دراولین روززمستان

صادقیان و طارمی با پرسپولیس تمرین کردند / غیبت ۹ بازیکن و نارضایتی کادر فنی

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۰۳

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلات نیم فصل، در حالی امروز اولین روز از فصل زمستان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند که ۹ بازیکن اصلی در این تمرین غایب بودند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلات نیم فصل، امروز از ساعت ۱۵ در اولین روز از فصل زمستان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

به گزارش ایلنا، نخستین تمرین سرخپوشان بعد از ۱۰ روز تعطیلات نیم فصل، عصر امروز(دوشنبه) انجام شد. در این تمرین تمام نفراتی که قبلا مصدوم بودند پس از معاینات پزشکی مجوز حضور در تمرینات را دریافت کردند.

حمید درخشان قبل از تمرین، در گفتگو با دکتر مهیار مرتضوی، وضعیت پزشکی بازیکنان را جویا شد که وی به سرمربی تیم اعلام کرد؛ بازیکنان مصدوم پس از رفع مصدومیت، برای انجام تمرینات مشکلی ندارند.

مهدی طارمی که در بازی با فولاد دچار مصدمیت مجدد شده بود به همراه پیام صادقیان در تمرین امروز شرکت کردند.

رضا حقیقی و علیرضا نورمحمدی در محل تمرین حضور داشتند اما تمرین نکردند. هادی نوروزی و حمیدرضا علی عسگری با هماهنگی کادر فنی از دیگر غایبان تمرین امروز بودند. محمدرضا خانزاده و محمد نوری در اردوی تیم ملی حضور دارند. احمد نورالهی هم در تیم امید حضور دارد. بقیه نفرات نیز زیر نظر کادر فنی با توجه به تعطیلات نیم فصل، تمرینات سبکی را انجام دادند.

نیلسون به دلیل پیگیری امور شخصی و حضور در باشگاه، در تمرین سرخپوشان حضور نداشت. بنابر اعلام مدیر برنامه‌هایش، وی با هماهنگی کادر فنی قرار است امشب به سفر برود. مایکل اومانا هم با مرخصی ۱۰ روزه از شنبه راهی کشورش شده است.

گفتنی است؛ تمرین سه‌شنبه سرخپوشان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه درفشی‌فر انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز