خبرگزاری کار ایران

امیدوارم همه از تیم ملی حمایت کنند؛

آزمون: برای باختن به استرالیا نمی‌رویم / کاری به امکانات حریفان نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۵۸

ما تمام تلاش مان را برای موفقیت تیم ملی می‌کنیم. امیدوارم در فاصله‌ای که تا شروع جام ملت‌های آسیا داریم همه فکر فوتبال ایران، تیم ملی باشد و تیم ملی با حمایت یکپارچه به استرالیا اعزام شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد با وجود فاصله امکاناتی بین ایران و دیگر حریفان، ملی پوشان کشورمان برای باختن به استرالیا نخواهند رفت.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون درباره اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی اظهار داشت: اردوی خوبی بود. در حال تلاش هستیم تا برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. از زمانی که به آفریقای جنوبی آمدیم با جدیت کار را شروع کردیم. تلاش مان این بود که تفکرات سرمربی تیم ملی را اجرا کنیم و بر اساس خواسته‌های کی‌روش برنامه‌های‌مان را به پیش ببریم تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی بگیریم.

این بازیکن با اشاره به شرایطی که حریفان ایران در راه آماده‌سازی داشته‌اند، گفت: درست است که امارات، قطر و بحرین در آماده سازی شان سختی نکشیده‌اند اما ما به این چیزها فکر نمی‌کنیم. تمام فکر و ذکر بازیکنان این بود با امکاناتی که در اردوی آفریقای جنوبی برای مان فراهم بود شرایط بهتری پیدا کنیم.

آزمون در بخش دیگری از حرف‌هایش اضافه کرد: از نظر مالی حریفان خیلی شرایط بهتری نسبت به ما دارند و هیچ محدودیتی به لحاظ مالی برای آنها وجود ندارد. بازی‌های دوستانه خیلی خوب و پرتعدادی انجام داده‌اند و ما متاسفانه بازی‌های دوستانه کمی داشته‌ایم. با این حال این موضوع دلیل نمی‌شود که ما به جام ملت‌ها برویم و شکست بخوریم. ما تمام تلاش مان را برای موفقیت تیم ملی می‌کنیم. امیدوارم در فاصله‌ای که تا شروع جام ملت‌های آسیا داریم همه فکر فوتبال ایران، تیم ملی باشد و تیم ملی با حمایت یکپارچه به استرالیا اعزام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز