خبرگزاری کار ایران

حریف به دلایل فنی عذرخواهی کرد؛

دیدار تدارکاتی تیم ملی با فلسطین هم لغو شد / ملی پوشان با حداقل تدارک در جام ملت ها

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۹۷

تیم ملی فلسطین بنابر دلایل فنی پس از بازگشت از اردوی چین و آماده سازی تیم برای حضور در جام ملت های آسیای استرالیا قادر به برگزاری این دیدار نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال فلسطین با ارسال نامه ای ضمن توضیح شرایط تیم ملی فوتبال این کشور از برگزار نشدن دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، در نامه عبدالمجید هیجی دبیرکل خطاب به محمدمهدی نبی آمده است: بر اساس پیش بینی ها و برنامه ریزی های مطرح شده قرار بود در روز یکشنبه ۷ دی ماه دیدار دوستانه ای بین تیم های ملی فوتبال فلسطین و تیم ملی فوتبال ایران برگزار شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال فلسطین در ادامه این نامه اظهار داشت: می خواهم از این فرصت ارزشمند استفاده کنم تا از برنامه ریزی هایی که برای برگزاری این دیدار صورت پذیرفته تشکر کنم. اما با کمال تاسف، باید به اطلاع شما برسانم تیم ملی فلسطین بنابر دلایل فنی پس از بازگشت از اردوی چین و آماده سازی تیم برای حضور در جام ملت های آسیای استرالیا قادر به برگزاری این دیدار نیست.

وی افزود: ما واقعا از اهمیت برگزاری این دیدار برای افزایش قدرت و بر پایه برادری تاریخی بین دو کشور ایران و فلسطین واقف هستیم به همین دلیل امیدواریم تا در آینده شانس برگزاری دیدار دوستانه را داشته باشیم و روابط و همکاری دو فدراسیون در همه زمینه ها ادامه داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز از اردوی آماده سازی آفریقای جنوبی به کشور بازگشت و روز دوشنبه تهران را به مقصد استرالیا ترک می کند تا در جام ملت های آسیا حضور یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز