خبرگزاری کار ایران

ژنرال باز هم قول قهرمانی داد؛

واکنش قلعه نویی به جدایی تیموریان و صادقی / استقبال از جذب عنایتی، طالب لو و مسلمان

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۰۴

آندو ازباشگاه گله مند بود / استقلال را جوانترمی کنیم / صادقی بهتراست به فضای جدیدی برود / مشکلی با جدایی بیک زاده نداریم / آذری در انتقال مسلمان تغییر موضع داد / با آمدن عنایتی مشکلات مان حل می شود!

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه از حضور رضا عنایتی در تیمش استقبال می‌کند، گفت: به نظرم بهتر است امیرحسین صادقی به فضای جدیدتری برود تا آرامش داشته، به خودش لطمه نزند و بتواند با کیفیت‌ بهتری بازی کند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب در خصوص جریمه بازیکنان در صورت حضور نیافتن در تمرین تیم، گفت: برنامه تمرینات تیم را بصورت کتبی به خودشان می‌دهیم و یا در رختکن نصب می کنیم. طبق آئین‌نامه وقتی بازیکن با باشگاه قرارداد می‌بندد، مثلا برای هرجلسه غیبت غیر موجه ۲ میلیون تومان از بازیکن کم می‌شود که در صورت تکرار این جریمه بصورت تصاعدی بالا می‌رود.

وی با بیان اینکه این مبلغ در پایان فصل مشخص و از قرارداد نفرات کم می‌شود، افزود: سال پیش فتح‌الله‌زاده محبت کرد و ۲۰ درصد از قراردادها کم کرد. واقعیت این است حق‌‍مان بود همانطور که پاداش می‌گیریم، درجاییکه نتیجه نمی‌گیریم، جریمه شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: در فوتبال روز دنیا بازیکن کف و سقف قرارداد دارد که بر اساس میزان حضور و تاثیرش در تیم، مبلغ قراردادش بالا و پائین می‌رود اما متاسفانه در ایران این مسائل وجود ندارد زیرا بازیکن قراردادی می‌بندد و اگر بازی کند یا نکند، آخر فصل هم از طریق شکایت به کمیته انضباطی یا مراجع دیگر پول خود را می‌گیرد. امیدوارم برای فصل بعد، قرارداد بازیکنان حرفه‌ای‌تر شده و کف و سقفی برای آن قرار دهیم تا بازیکن با انگیزه بیشتری در تمرینات و مسابقات به میدان برود.

وی با اشاره به اینکه بعد از دو هفته از آغاز تمرینات پیش فصل یا میان فصل بازیکنان اضافه شده و تیم کامل می‌شود که این موضوع برخلاف فوتبال روز دنیا است، در مورد موضع‌گیری‌ تندش علیه غایبان استقلال در تمرینات اظهار کرد: علاوه بر برخورد، حتی ممکن است بازیکن متخلف از فهرست نفرات تیم گذاشته شود.

قلعه‌نویی در ادامه گفتگویش با رادیو ورزش، در خصوص وضعیت آندرانیک تیموریان اظهار کرد: تیموریان حدود یک ماه و اندی است که در کنار تیم نیست. آخرین نشستی که من حضور داشتم، ایشان به خاطر توافقات اول فصل که انجام نشده است، گله‌مند بود. بعد با باشگاه صحبت کردند که من از آن اطلاع ندارم زیرا تیموریان در اختیار باشگاه است.

وی اضافه کرد: اعتقادم این است که اگر بازیکن و مربی، درکنار اینکه پولش را نگرفته، باید برای مردم با تمام وجودش بازی می‌کرد، هرچند باشگاه باید تعهدش را انجام دهد. البته اگر بازیکن نیاید بهتر است تا اینکه بیاید و در حد و اندازه خودش نباشد، هم به باشگاه و هم به وجهه خودش لطمه می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت امیرحسین صادقی هم اینگونه واکنش نشان داد: طی صحبت‌های که با کادر فنی و باشگاه داشتم، به نظرم بهتر است امیرحسین صادقی به فضای جدیدتری برود. شاید بتوانند به قول خودشان که اصطلاحی دارند، آرامش داشته باشد، به خودش لطمه نزند تا بتواند با کیفیت‌تر بازی کند.

وی در مورد وضعیت وحید طالب‌لو هم تاکید کرد: با طالب‌لو قراردداد بستیم و با توجه به اینکه باشگاه استقلال قانون‌مند است، مثل اینکه در این یکی دو روز صحبت‌هایی مطرح شده که ایشان نتواند به استقلال بیاید که ما قانون را تمکین می‌کنیم. از نظر فنی طالب‌لو مورد تائید کادر فنی قرار دارد که آقای مهدی تاج و دوستان دیگر صحبت کردند، اگر مشکلش حل شود، از حضورش در تیم استقلال، استقبال می‌کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سئوال که با رفتن هاشم‌ بیک‌زاده موافق است؟، اظهار کرد: پیش از اینکه نیم فصل مسابقات لیگ تمام شود، به همه دوستان اعلام کردم اگر هربازیکنی که فکر می‌کند به تیم دیگری برود، برایش بهتر است، ما استقبال می‌کنیم، به غیر از چند بازیکن که اجازه دهید نام آنها را نیاورم. مثلا اگر آقای بیک‌زاده می‌خواهد برود، مشکلی نداریم، هرچند ایشان در فهرست نفرات‌مان قرار دارد اما اگر یک در هزار خواست برود، باشگاهش را معرفی می‌‎کند که یا ما پول می‌گیریم یا بازیکن.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: شما ببینید برای محسن مسلمان چه رقم‌هایی پیشنهاد دادند، پس طبیعتا ما هم باید از حق و حقوق باشگاه استقلال دفاع کنیم. هر باشگاهی که خواهان بازیکنان استقلال است، به باشگاه نامه بزند یا از آنها بازیکن می‌گیریم یا پولی می‌گیریم که بازیکن جایگزین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد وضعیت محسن مسلمان تصریح کرد: البته باید از سعید آذری مدیر عامل باشگاه استقلال گلایه کنم. ایشان به من زنگ زد و گفت دوشنبه تهران است تا در خصوص محسن مسلمان با هم صحبت کنیم که بنده هم استقبال کردم. ایشان به باشگاه استقلال آمد و صحبت‌های لازم را انجام دادیم، حتی با یحیی گل‌محمدی هم تماس گرفت که ایشان هم خواسته‌هایی داشتند.

وی در این خصوص افزود: ما هم به آنها گفتیم بروید با بازیکن دلخواه خود مذاکره کنید که اگر راضی شد، از نظر ما بلامانع است. سپس با محسن مسلمان صحبت کرد و آقای آذری خودش به ما گفت بروید با این بازیکن قرارداد ببندید اما من تعجب می‌کنم چرا دوستان تغییر موضع دادند.

قلعه‌نویی در ادامه تاکید کرد: البته آذری حق دارد و باید منافع باشگاه و خواسته مربی‌اش را در نظر بگیرد اما تلفن را ایشان به من زد که بیائید داستان محسن مسلمان را جمع کنیم که ما هم استقبال کردیم زیرا محسن می‌تواند به ما کمک کند، من که به ایشان زنگ نزدم. بعد حالا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که قضیه ۱۸۰ درجه تغییر پیدا کرد.

وی در مورد وضعیت غلامرضا عنایتی خاطرنشان کرد: عنایتی جزو بازیکنانی است که من به او علاقه دارم و از آمدنش به استقلال استقبال می‌کنم. البته ایشان یک اشتباهی انجام داد، این بود که ما با ایشان صحبت کردیم، البته " ما " منظورم باشگاه است زیرا هیچوقت با هیچ بازیکنی صحبت نمی‌کنم، تنها لیستی به باشگاه می‌دهم و پیگیری می‌کنم. ایشان دو هفته به مالزی رفت که کار را خراب کرد و ما را بلاتکلیف کرد زیرا فکر کردیم منصرف شده است. رضا امروز بازگشته و مصاحبه کرده می‌خواهد به استقلال بیاد که من هم استقبال می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه به نظری جویباری گفته است که این قضیه را پیگیری کند، افزود: با حضور عنایتی خیلی از مشکلات‌مان در داخل زمین حل می‌شود. ایشان بازیکن پدیده است و باشگاه با آقای مرزبان صحبت کرده و ایشان هم رضایت خود را برای این انتقال اعلام کرده است. در این چند روز هم که مشهد بودیم، باشگاه پدیده و آقای مرزبان نهایت محبت را به ما کردند، هرچند سوء تفاهم شده بود، هزینه‌های ما را باشگاه پدیده داده است.

وی در مورد اینکه هنوز معتقد است شانس قهرمانی استقلال امسال زیاد است، تاکید کرد: صددرصد بعد از خدا و اهل بیت، همه فکر و ذکرمان این است که ان شاء الله بتوانیم تیم استقلال را قهرمانی کنیم.

قلعه‌نویی در پایان گفت: تغییراتی که در نیم فصل در تیم می‌دهیم، قصد داریم انگیزه تیم را بالا و سن تیم را جوان کنیم. البته بدون در نظر گرفتن وضعیت غلامرضا عنایتی، سایر بازیکنان که قصد جذب‌شان را داریم، می‌خواهیم میانگین سنی تیم را پائین بیاوریم و بازیکنان با انگیزه‌تری جذب کنیم زیرا انگیزه و جوانی در فوتبال بسیار مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز