خبرگزاری کار ایران

حریفان ما در بهترین شرایط هستند؛

کی روش: فلسطین به ما لطمه زد / زمان از دست رفته ضرر بزرگی بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۱۷۴

واقعا تاسف برانگیز و تاسف بار است. هر دقیقه ای که اینجا از دست بدهیم می تواند ضرر بزرگی را در جام ملت های آسیا به ما وارد کند و این چیزی نیست که بشود با آن کنار آمد.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فلسطین به دلیل لغو یک طرفه دیدار دوستانه با ایران به ما لطمه زد و باید خسارت این مسئله را بپردازد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش پس از لغو بازی دوستانه ایران مقابل فلسطین گفت: واقعا تاسف برانگیز و تاسف بار است. این مساله لطمه بزرگی به تیم ملی جهت آماده سازی در راه حضور در جام ملت های آسیا وارد می کند.

وی افزود: تنها دلیلی که به تهران بازگشتیم این بود که دیداری تدارکاتی برابر فلسطین انجام دهیم و گامی در راه آماده سازی خود برداریم. برنامه اولیه ما این بود که امروز به سمت استرالیا حرکت کنیم ولی از آنجایی که فدراسیون های دو کشور از ماهها قبل این بازی دوستانه را هماهنگ کرده بودند و ما هم روی این هماهنگی حساب کرده بودیم، پس از اردوی آفریقای جنوبی به ایران بازگشتیم تا بازی خود را مقابل این تیم انجام دهیم.

کی روش خاطر نشان کرد: در زمان حاضر هیچ دلیلی برای حضور بیشترمان در تهران نیست و هر دقیقه ای که اینجا از دست بدهیم می تواند ضرر بزرگی را در جام ملت های آسیا به ما وارد کند و این چیزی نیست که بشود با آن کنار آمد.

وی درباره این مساله که فدراسیون فوتبال فلسطین تقاضای بازی دوستانه با ایران را داده بود اما به صورت یک طرفه این بازی را لغو کرد، گفت: فدراسیون فوتبال فلسطین با فرستادن نامه عذرخواهی انصراف خود را برای این بازی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بنابراین فدراسیون فوتبال این کشور باید تمامی خسارت های وارده برای تغییر برنامه تیم ملی و سفر هر چه سریعتر ما به سوی استرالیا را متقبل شود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که در فاصله دو هفته مانده به شروع جام ملت های آسیا وضعیت رقبای ایران در مرحله گروهی را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: رقبای همگروه ما در حال آماده سازی در فضای ایده آل و شرایط آب و هوایی مناسب و برابر با استرالیا هستند و حتی بحرین در حال حاضر در آنجا حضور دارد. این به هیج وجه قابل قبول نیست که تیم ملی فلسطین در آخرین لحظه این بازی را به صورت یک طرفه لغو کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز