خبرگزاری کار ایران

در مجمع فدراسیون فوتبال مطرح شد؛

سجادی: گزارش حسابرسی‌فدراسیون پر از ایراد است / در این شش سال چه اتفاقی افتاده؟

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۸۱

مه ما با قوانین آشنا هستیم. باید گزارش را مطالعه می کردید و ارایه می شد. اینکه تا حالا مالیات نداده‌اید افتخار نیست بلکه نوعی اختلاس است!

معاون وزارت ورزش و‌جوانان که به عنوان رییس مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در این جلسه حضور داشت، گفت: این حسابرسی ایرادات فراوانی دارد؛ از شکل ظاهری گرفته تا محتوای آن ایراد دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصرالله سجادی گفت: تراز مالی تهیه شده است اما شکل ظاهری آن جالب نیست. امضای صاحبان اسناد مشخص نشده است.

سجادی با تاکید بر اینکه گزارش ارایه شده ناقص است ادامه داد: گفته اید که سال مالی فدراسیون فوتبال و دو شرکت حامی آن یکی نیست و تطبیق ندارد بنابر این چرا توضیح ندادید که سال مالی قبلی چگونه بوده است؟

وی‌تاکید کرد: این که نگویید در این شش سال چه اتفاقی رخ داده نقص است چرا که حسابرس مشخص بوده است. من فکر می‌کنم موسسه حسابرسی گزارش خوبی را ارایه نکرده است.

سجادی همچنین در خصوص‌ مالیات های فدراسیون فوتبال به شدت از آنها انتقاد کرد و گفت: همه ما با قوانین آشنا هستیم. باید گزارش را مطالعه می کردید و ارایه می شد. اینکه تا حالا مالیات نداده‌اید افتخار نیست بلکه نوعی اختلاس است. باید تکلیف مالیاتی مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز