خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس؛

کاپیتان بالاخره رویت شد / تمرین تحت تاثیر بازیکن دوپینگی سرخ ها

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۱۸

محمد نوری پس از چند روز غیبت در نهایت در تمرین صبح امروز(پنج‌شنبه) پرسپولیس حاضر شد. گفته‌ می‌شد باشگاه با پرداخت مبلغ مورد نظر کاپیتان رضایت وی را برای بازگشت به تمرینات فراهم کرده بود.

تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی فر در حالی پیگیری کرد که کاپیتان محمد نوری هم در تمرین سرخپوشان حضور داشت هرچند این تمرین تحت تاثیر خبر مثبت اعلام شدن دوپینگ یک بازیکن پرسپولیس بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تمرین صبح امروز(پنج‌شنبه) پرسپولیس به تمرینات هوازی و وزنه زدن و در پایان تمرینات تاکتیکی اختصاص داشت و به مدت ۹۰ دقیقه به طول انجامید.

محمد نوری پس از چند روز غیبت در نهایت در تمرین صبح امروز(پنج‌شنبه) پرسپولیس حاضر شد. گفته‌ می‌شد باشگاه با پرداخت مبلغ مورد نظر کاپیتان رضایت وی را برای بازگشت به تمرینات فراهم کرده بود. تمامی بازیکنان پرسپولیس در این تمرین حضور داشتند و یک جلسه تمرین پر فشار و سنگین را پشت‌ سر گذاشتند.

مربیان پرسپولیس حسایت ویژه‌ای روی تمرینات بدنسازی تادو داشتند تا این بازیکن برزیلی که از نظر بدنی خیلی عقب‌تر از بقیه نفرات تیم است خودش را سریع‌تر به آمادگی مطلوب برساند.

حدود ۲۰ هوادار در مجموعه درفشی‌فر نظاره‌گر تمرین سرخپوشان بودند.

بازیکنان امروز سخت پیگیر پول هفتگی خود بودند و به آنها اطلاع داده شد روز شنبه پول در حساب‌شان است. شایعه دوپینگ یکی از بازیکنان پرسپولیس که در رسانه‌ها مطرح شده است، باعثشده بود سرخپوشان در این مورد از یکدیگر سئوال کرده و بین خود دنبال بازیکن دوپینگی باشند.

تمرین فردا جمعه پرسپولیس تعطیل است و ادامه تمرینات این تیم از روز شنبه پیگیری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز