خبرگزاری کار ایران

بهترین عملکرد را به نمایش می‌گذاریم؛

کی‌روش: عراق بخشی از برنامه‌ آماده‌سازی است / روی حمایت هواداران حساب کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۲۷

ما تنها برای دیدار با عراق آماده نشده‌ایم. این دیدار جزیی از برنامه‌های آماده‌سازی ما برای دیدار برابر بحرین است. این دیدار یک قدم رو به جلو در راه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌هاست.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت دیدار تدارکاتی با عراق جزیی از برنامه های آماده سازی ایران برای دیدار برابر بحرین است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش درمورد دیدار روز یکشنبه ایران برابر عراق و در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ایران برای این دیدار آماده شده یا خیر Uگفت: ما تنها برای دیدار با عراق آماده نشده ایم. این دیدار جزیی از برنامه های آماده سازی ما برای دیدار برابر بحرین است. این دیدار یک قدم رو به جلو در راه آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیاست و خوشحالم می توانیم از آخرین فرصت برای انجام یک دیدار دوستانه استفاده کنیم.

وی در مورد آخرین شرایط تیم ایران هم گفت: در حال حاضر تلاش می کنیم با استفاده از فرصت به دست آمده بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی همچنین در مورد حضور پر تعداد ایرانی ها در استرالیا و حمایت آنها از تیم ملی گفت: امیدوارم هواداران ایرانی روحیه خوبی از خود نشان دهند و حمایت همه جانبه ای را از تیم ملی به نمایش بگذارند. امیدوارم این ارتباط بین تیم ملی و هواداران ایجاد شود. ما روی حمایت آنها حساب می کنیم؛ حمایتی که در چند وقت اخیر آن را مشاهده نکردیم.

سرمربی تیم ملی در مورد دلایل برگزاری اردوی این تیم در آفریقای جنوبی هم گفت: در درجه اول به خاطر شرایط آب و هوایی مشابه استرالیا آنجا را انتخاب کردم. دوم هم این که تنها جایی بود که تیم هایی حاضر می شدند با تیم ملی ایران دیدار کنند. با در نظر گرفتن محدودیت های مالی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم، آفریقای جنوبی تنها جایی بود که می توانستیم دیدارهای بین المللی برگزار کنیم و از تیم های باشگاهی استفاده کردیم.

دیدار تدارکاتی ایران و عراق فردا(یکشنبه) ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز