خبرگزاری کار ایران

برای فیلمبرداری باید تعهد بدهند؛

بهروان: آقایان حق حضور در مسابقات‌بانوان را ندارند / به فوتبال‌بانوان توجه لازم نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۰۵

ما نیز برای فوتبال بانوان وقت می‌گذاریم و سعی می‌کنیم عیب‌ها و اشکالات موجود را بررسی کرده و در صدد رفع آنها برآییم. کفاشیان و تاج نیز از حامیان جدی فوتبال بانوان هستند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: کفاشیان و تاج از حامیان جدی فوتبال بانوان هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت سازمان‌لیگ، غلامرضا بهروان در مراسم قرعه‌کشی دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: چند تیم از لیگ برتر فوتبال بانوان حذف شدند و قرعه‌کشی با حضور ۹ تیم برای نیم فصل دوم برگزار می‌شود.

وی افزود: واقعأ اعتقاد دارم به فوتبال بانوان توجه لازم نمی‌شود و از باشگاه‌ها می‌خواهیم مقداری از بودجه خود را صرف توجه و توسعه فوتبال بانوان کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: یکی از شاخصه‌های پیشرفت در هر کشور این است که چقدر ورزش در آن کشور همگانی است که در حال حاضر در فنلاند و نروژ بیش از ۹۰% افراد ورزش می‌کنند. وقتی خانم‌ها در یک جامعه ورزش کنند سلامت کلی جامعه بالا می‌رود. ما نیز برای فوتبال بانوان وقت می‌گذاریم و سعی می‌کنیم عیب‌ها و اشکالات موجود را بررسی کرده و در صدد رفع آنها برآییم. کفاشیان و تاج نیز از حامیان جدی فوتبال بانوان هستند.

وی افزود: خیلی جالب نیست که یکسری از تیم‌ها به دلیل انصراف از مسابقات حذف شدند و ما مجبوریم لیگ برتر بانوان را با ۹ تیم ادامه دهیم و همچنین روال ما این نیست که قرعه‌کشی مجدد انجام دهیم، ولی با توجه به درخواست برخی از تیم‌ها مجبور شدیم این کار را انجام دهیم. اصل ورزش حرفه‌ای در اختیار باشگاه‌هاست و ما ناظر و برگزارکننده رقابت‌ها هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: از زحمات فراوانی که فریده شجاعی، رئیس سابق کمیته بانوان در زمینه توسعه و پیشرفت فوتبال بانوان کشیده تشکر می‌کنم و با اینکه دیگر حضور ندارد باید به نیکی از او یاد شود، ضمن اینکه همه‌گونه همکاری را با خانم عرب‌عامری در امر مسابقات بانوان و تیم‌های ملی خواهیم داشت.

بهروان همچنین ادامه داد: در مسابقات بانوان آقایان تحت هیچ عنوانی حق حضور در مسابقات بانوان را ندارند و اگر هم باشگاهی بخواهد از مسابقات تیمش فیلمبرداری کند باید از حراست استان خودش مجوز لازم را بگیرد و باید تعهدات لازم را به آنها بدهند.

بهروان در پایان گفت: باید برای موفقیت فوتبال بانوان برنامه‌ریزی و استمرار داشته باشیم. درست است که هرچه تعداد تیم‌ها کمتر باشد کیفیت بالاتر می‌رود، ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده برای اینکه تورنمنتی اعتبار داشته باشد باید حداقل ۲۴ بازی برای هر تیم در آن تورنمنت برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز